Søkeresultater

  1. Ruby0444

    Ny lek: Hva berøver tiden?

    :cool::cool::cool: Hva berøver tiden? :cool::cool::cool: For en stund siden skrev den tilsynelatende HP-ansvarlige seniormoderatoren under aliaset "Pineapple Tr"... Okey, hvem bryr seg. Det har ihvertfall blitt sagt at en ny HP runde var rundt hjørnet - til alles fornøyelse. En haug av...
  2. Ruby0444

    Verden 23 er snudd opp ned

    (kyss)(kyss)(kyss)(kyss)(kyss) "For i bakvendt land, der kan alt gå ann.." (kyss)(kyss)(kyss)(kyss)(kyss) Til deg som leser dette, du som ikke leser dette og du som allerede nå velger å lese VG sine flaut virale "høydepunkter" fra statsbudsjettet, fremfor å lese mitt mye mer...
  3. Ruby0444

    Kvalifikasjon - Inter-server speed championship 2015

    (star)(star)(star)(star)(star) Kvalifikasjon (star)(star)(star)(star)(star) Hei, Et etterlengtet speed VM - eller Inter-server speed championship 2015 - er endelig rundt hjørnet. I skrivende stund er det The Governator (Pelle) og jeg som har ansvaret for det Norske laget. Vi har allerede...
  4. Ruby0444

    Er [.S!.] en understamme?

    (star)(star)(star)(star)(star) Er [.S!.] understammen till [S]?(star)(star)(star)(star)(star) Hei venner, beundrere og fanboys (Uten å glemme haters og pesimister!), I det siste har jeg fått mange henvendelser som lurer på om det stemmer at [.S!.] er understammen til oss i [S]. For det...
  5. Ruby0444

    Söta bror - Inkludert spillerrapporter!

    (star)(star)(star)(star)(star) Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord (star)(star)(star)(star)(star) Tjena söta bror, du gamla och inte minst du fria, Om du nå trodde at dette ble enda en tråd som ville bli skrevet på svensk, så tar du feil. Det ville neppe blitt likt, i lik grad som at...
  6. Ruby0444

    Akademistammen til Cash

    (star)(star)(star)(star)(star) Akademistammen til Cash (star)(star)(star)(star)(star) Hey fellows, Nå kom jeg nettopp hjem fra en løpetur. Løp rett i overkant av en mil, og er veldig fornøyd med egen innsats. Hvordan er dette essensielt i sammenheng med "Akademistammen til Cash"? Vel...
  7. Ruby0444

    Livestream

    (star)(star)(star)(star)(star) Livestream (star)(star)(star)(star)(star) Hei alle som er interresert i meg, I dag har vi med ADHD en gladnyhet til dere. Vi skal livestreame! Vi har mye snakk om gressklippere, private akter og bestemødre. Følg streamen våres fra 22.30. Linken blir delt...
  8. Ruby0444

    Ryktebørsen

    Fordi jeg liker ting som er standard, må ryktebørsen på plass. Da verdenen ikke har starta, lurer jeg på om det er noen rykter om hvem som vil stille til start. Anyone?
  9. Ruby0444

    Hva skjedde a'? Krig!

    Hey'o mi maties! Jeg er nok ikke den eneste som har fått med meg at det har skjedd noe i natt. Noe fryktelig. En barbarisk tragedie. En konflikt som går så langt at det holder hele land i ruiner og ekstrem fattigdom i århundrer. Nå tenker du sikkert: Hva skjedde a'? Jo, det skal jeg si deg...
  10. Ruby0444

    Historien om Mrzhalt - del 1

    (star)(star)(star)(star)(star) Historien om Mrzhalt (star)(star)(star)(star)(star) Kjære v19, Etter flere dager med massiv kritikk og masse forumhysteri har jeg valgt å stå frem. Jeg skal levere dere del 1 av historien om Mrzhalt. En konto spilt av mor, sønn og en handsome milfhunter...
  11. Ruby0444

    Tribalhugs og desperathet

    (star)(star)(star)(star)(star) Tribalhugs og desperathet (star)(star)(star)(star)(star) Til informasjon om verdenens splittelse til alle v19 spillere, Siste tiden har endt opp i flere valg som kan bli med på å definere fremtiden til v19. Noen velger og være hjemme en hel solskinnsdag for...
  12. Ruby0444

    Norges bidrag i speedchampionsip

    Hei alle speedspillere på .no, Dakapo annonserte nylig et verdensomfattende mesterskap som fikk oss, entusiastene for speed, til å hoppe opp i stolen. Som vi flere ganger tidligere har ønsket her på forum, vil det bli arrangert et speedmesterskap kalt «Speedchampionship». Jørn og jeg tok...
  13. Ruby0444

    Post dine selfies!

    (star)(star)(star)(star)(star) Post your selfies! (star)(star)(star)(star)(star) Hei alle selviggende venner, I løpet av HP12 startet det en ny trend på forumet: Selfieviruset nådde inn i TW-samfunnet. Alle selviggende bilder av personer på tw (Les: Ruben) ble delt med alle våres lesere. Det...
  14. Ruby0444

    Gratulerer Norge - på etterskudd!

    (star)(star)(star)(star)(star)(star) Norge - i 200 år (star)(star)(star)(star)(star)(star) Gratulerer med dagen fintfolk! Dagen der man går en tur til byparken, og møter alle nye -og gamle venner. Alle med et smil om munnen, samles vi i alle de forskjellige byene i Norge for å vise våres...
  15. Ruby0444

    Takk for en fin runde

    Takk for en fin runde kjære medspillere, motspillere og .. trollmenn! Nok en gang er en HP vunnet, og jeg er veldig glad for alle som har hjulpet oss dit vi er i dag. Vi har hatt oppturer og nedturer. Takk! Dette har vært en noe spesiell runde. Vi på Magna Carta. annonserte våres entre med...
  16. Ruby0444

    Wild

    (star)(star)(star)(star)(star)(star) Feel the intensity of WILD (star)(star)(star)(star)(star)(star) Hvem er Magna Carta.? Mislykkende leder av WySoSe? Verdens overmakt? Overhode innenfor TW? Et fjols? Nå skjer det igjen: Magna Carta. var for stort - Magna Carta endrer verden, igjen. Magna...
  17. Ruby0444

    Gir bort stor mengde premiumpoeng

    Hei alle medmennesker, Den siste perioden med Tribalwars for min del nærmer seg sin ende. Jeg har vunnet de to siste HPene og lå lenge høyt på v17. V17 var mye takket premiumbruk, som skapte mye oppstyr på forum etter første dag med vintereventen. Når jeg nå legger skoene på hyllen, ønsker jeg...
  18. Ruby0444

    Skrytetråden

    Skrytetråden! Alle liker vel litt skryt? I denne tråden skal dere bare få lov til å gi skryt til en god venn som fortjener en klapp på skulderen. Det er altså ikke lov til å si noe positivt om seg selv. Vi vil følge følgende regler: Du skal ikke tro at du er noe. Du skal ikke tro at du er...
  19. Ruby0444

    Nå skjer det - WySoSe vs ALLE!

    God kveld alle mine trollmenn, nerder og ikke minst .. speedspillere! Etter langt om lenge, og litt lengre enn det, har jeg som leder av "Why So Serious?" fått leid serveren vi tidligere annonserte. Så nå skjer det: Why So Serious byr opp til kamp! Kampen vil foregå Lørdag 14. September fra...
  20. Ruby0444

    WySoSe vs alle

    God kveld! Er WySoSe utdatert? Nesh! Vi mener også at vi er like gode som vi prøver å fremstå som. Derfor syns vi det hadde vært gøy å leid en server der det er WySoSe mot alle fra .no som ønsker! (Rent-A-Round) Hvorvidt vi får det til å skje kommer helt ann på om tider passer for de fleste og...
Topp