Søkeresultater

  1. Chaosisalex

    Hall of fame - tilbake til verdenstrådene?

    er det mulig at «hall of fame» kommer tilbake til forumtrådene som handler om de representative verdenene, istedenfor i kunngjøringer ? Personlig synes jeg det er mye lettere å finne frem til det igjen om jeg ønsker å undersøke noe eller bare være nostalgisk. Tror flere synes det er lettere...
  2. Chaosisalex

    Gratulere med seieren BERM og MTK

    Gratulere til alle som har vært med å vinne verden 34 :) Takk for denne gangen, det var en interessant verden i begynnelsen, men så fort Ship falt så gikk det seint fremover. Ser frem til å høre fra dere i fremtiden. Lykke til videre og igjen gratulere så mye med seieren BERM og MTK.
  3. Chaosisalex

    Hva skal til for at en verden skal stenges?

    Hva er kravene for at en verden skal stenges? Er det noen som vet?
  4. Chaosisalex

    Twstats - Spillprofiler (gamle verdener)

    Hvorfor er det slik at det nesten ikke går an å besøke spill-profiler til spillere ifra gamle verdener via tw-stats? Eller er det bare jeg som har dette problemet? Enten funker det ikke, ellers så blir jeg sendt til en innogames side der jeg må logge inn via noe jeg ikke har tilgang til.
  5. Chaosisalex

    Intervju

    Er det noen som er gira på intervju? Tenkte å lage noe om folk er gira på å få litt lesestoff.. Isåfall hvem nominerer dere eller ønsker dere å lese et intervju av ? Må være en spiller/konto fra v34. Dere finner noen av mindre tidligere intervju på v11 eller v19 forumet om dere vil ta en titt...
  6. Chaosisalex

    Topp 5 Stammer

    Håper noen kommer til å lage en liste med tiden :) Slik ser det ut nå (Dag 2):
  7. Chaosisalex

    Prisutdeling

    Her er det egentlig bare å fylle ut etter hva enn selv mener. Husk: Alle har forskjellige meninger, så respekter det. Hvis folk lager en slik liste gjerne kommenter hvorfor dere mener det dere mener :) MAL: Mest respekterte spiller 1 2 Favoritt spiller 1 2 Ukens beste PnP / forumposter...
  8. Chaosisalex

    Rate spilleren over

    Her er en mal som kan brukes: Spillernavn: Poeng: Rangering: Beseirede motstandere: Stamme: Poeng: 0/10 Posisjon: 0/10 OD: 0/10 Adlinger: 0/10 Stamme: 0/10 Rykte: 0/10 Totalt: 0/60 Den som velger å starte kan rate hvilken spiller han/hun ønsker:)
  9. Chaosisalex

    Spørsmålsrunde

    Hver gang noen stiller et spørsmål, skal folk svare, også stille et nytt spørsmål. Første spørsmål: Hvor lang tid tok det før noen svarte på denne tråden?
  10. Chaosisalex

    Topp 10 spillere

    Håper noen tar seg bry til å lage en liste i fremtiden engang :) Slik ser det ut nå ihvertfall. (Dag 2)
  11. Chaosisalex

    Topp 10 spillere

    Alle vet hvordan denne tråden fungerer regner jeg med. Må bare få aktivert start-upen før den også er for sein! Hvis noen vil lage en ordentlig lise go for it!
  12. Chaosisalex

    Topp 10 stammer

    Må bare få arkivert hvem som er her fra start siden ingen andre gjør det. Men ellers vet vell de fleste hvordan denne tråden fungerer.
  13. Chaosisalex

    Prisutdeling

    Denne må da de aller fleste sett før? Rart den ikke er på v31 forumet enda, men håper den blir litt brukt for å skape litt aktivitet her:).. Mest respekterte spiller 1 2 Favoritt spiller 1 2 Ukens beste PnP / forumposter 1 2 Mest "hatet" spiller 1 2 Spilleren med lysest fremtid som...
  14. Chaosisalex

    Spørsmålsrunde

    Kan bli morsom tråd, hver gang enn har svart på et spørsmål, så stiller enn et nytt et, det skal jo helst være relatert til ingame hendelser eller lignende. Men er lov ta med off topic ting også. Jeg starter! Tid er den kalde krigen over?
  15. Chaosisalex

    Rate spilleren over

    Prøver å få litt liv på forumet :-) Her er det bare å rate spilleren som har ratet en spiller sist. Så her er det bare å starte med f.eks Grunnmuren som er meg, ellers så kan dere velge en helt annen tilfeldig spiller. Gjerne begrunn hvorfor de får ratinger de får :-) Poeng: Kommentar (?/10)...
  16. Chaosisalex

    Innstillinger

    Verdenen åpnet 21. desember kl. 12.00. Her er innstillingene.. Hastighet: 2 Troppehastighet: 0.5 Stammemedlemmer: 15, ingen støtte utenfor stammen. Hvis man har støtte hos et stammemedlem og forlater stammen, vil støtten trekkes. Man må vente 1 dag før man kan sende støtte til andre...
  17. Chaosisalex

    Prisutdeling

    For dere som ikke har vært borti denne før så går det bare ut på å fylle ut de du mener fortjener en liten shout out både på godt og vondt i kategoriene under. Gjerne begrunn hvorfor du mener det du mener det gir litt mer åpenhet for diskusjon eller forståelse for svarene :) Kommer med liste...
  18. Chaosisalex

    Prisutdeling

    Legger inn denne i håp om at folk vil bli litt mer aktive på forumet :-) De fleste vet vell hvordan denne fungerer? Hvis ikke følg den som starter :) Det bør vell være noen :o Håper jeg! Mest respekterte spiller 1 2 Favoritt spiller 1 2 Ukens beste PnP / forumposter 1 2 Mest "hatet"...
  19. Chaosisalex

    Hall Of Fame

    Vinner v25 Gratulere O:H med seieren på v25. De fikk totalt 15.187.259 poeng og 1710 byer fordelt på 25 spillere ! Topp 3 spillere: Unlimited (600pp) martinsen (500pp) tarantella (400pp) Resten av medlemmene i vinnerstammen utover topp 3 mottar 200 premiumpoeng inn på spillerkontoen som er på...
  20. Chaosisalex

    Spørsmålsrunde

    Kort forklart, så stiller du et nytt spørsmål hver gang du har svart på ett. En gøy tråd :-) Jeg starter!! Hvem blir første til å adle en by, og hvorfor?? - Gullkorn hvis du kan gjette om det blir en spillerby eller barb :D
Topp