Søkeresultater

  1. Johnny Knoxville

    Tribaldefence - forsvarsoversikt

    Tribaldefence Forsvarsoversikt Introduksjon La meg presentere et helt nytt verktøy jeg kaller "Tribaldefence"! Tribaldefence er et eksternt program som skal gi effektiv oversikt over stammens forsvarstropper. Tribaldefence er ment som et ledelsesverktøy for bedre disponering av troppene som...
  2. Johnny Knoxville

    Legende på prøve

    Siden 21. desember har vi hatt en intern konkurranse i stammen der John, som eneste deltager, skulle oppnå legendestatus. Han har skutt i øst og vest om ønske om legendestatus, og han fikk selvfølgelig lov til å prøve seg. Her er litt lesestoff fra stammeforum om da John prøvde seg mot...
  3. Johnny Knoxville

    Ri ut stormen

    Ri ut stormen Velkommen til dødens triangel Etter en noe diskutabel IAP-oppløsning er vi forferdelig lei av :()'s tilstedeværelse. Ikke bare er stammenavnet deres umulig å skrive både på forumet og skype, men morgenadlingen på stakkars, forsvaløse John var ikke greit. Vi kommer til å ta en...
  4. Johnny Knoxville

    Øke antall tegn i hurtigmenyen

    Oppdaget nettopp at det var en begrensning på hvor mange tegn det var mulig å putte inn i hver hurtigmenyvalg. Er dette nytt? Er det mulig å øke den? Slik jeg ser den er det bare i veien og gjør at folk har script i bokmerkeraden istedenfor. Et slagkraftig argument for flere tegn er at folk...
  5. Johnny Knoxville

    Abandon or not, still jackpot!

    Abandon or not, still jackpot! Johnern har erklært seg selv gråbyenes konge. InX trekker seg fra krigen for å adle gråbyer. Cuphead stammebilde er grått. Verdenskrigen som starta så tidlig har kun hatt én adling. Gråbyene kommer til å få et rough opphold fremover. Spørsmålet som dukker opp...
  6. Johnny Knoxville

    Extract melding - Script

    Navn: Extract melding Dato: 02.12.2016 Link: - Forklaring: Scriptet henter ut den øverste meldingen i en samtale in game og viser den i nettleseren for enkel kopieren. Scriptet er ment for å bruke i kombinasjon med Forsvarsoversikt. Bilde: Script:
  7. Johnny Knoxville

    Operasjon Hovmester

    herregud, det ble for teit
  8. Johnny Knoxville

    Godkjent Forsvarsoversikt

    Navn: Forsvarsoversikt Dato: 09.04.2016 Link: - Forklaring: Scriptet leser av troppeinfo for spilleren og sender mail til en forhåndsbestemt bruker. Scriptet gjør flere handling i form av å lese av informasjon på ulike sider, men all interaktive handlinger som gjøres i selve spillet og...
  9. Johnny Knoxville

    Diplomati ala v25

    Nå begynner stammer å ta form og nye stammer dukker opp. Stammen som SL ble nylig dannet og knabbet til seg noen medlemmer av Legacy. Små intriger skjer mellom stammene, og ting begynner å skje. Det mest interessante er hvilke stammer som kommer til å danne gode og langvarige samarbeid som både...
  10. Johnny Knoxville

    Besvart Automatisk oppdaterin

    I det siste har jeg merket at tw-siden automatisk refresher i likhet med sider som vg.no og dagbladet.no. Er dette noe som har blitt lagt til under noen av de siste oppdateringene eller er det nettleseren min som lurer meg?
  11. Johnny Knoxville

    Båndtvang er påbudt

    Båndtvangen er påbudt mellom mars og juli grunnet urolig og framprovoserende handlinger og holdninger. Jeg skal ikke gå noe i dybden på Coller sine umoralske pengehykleri slik mange andre har allerede gjort før meg. Denne tråden er for å legge fram håndfaste bevis på at Coller er og blir en...
  12. Johnny Knoxville

    Båndtvang må til

    Hvorfor lar vi oss som et felles samfunn på flere hundre enkeltindivider rokkes rundt av brukere som "-Coller"? De cruiser jo opp i toppen med en gang uten å tenke på oss andre. Jeg synes at vi burde stå mer sammen for å fjerne slike generaltabber skap av inno. De er slett ikke våre guder, og...
  13. Johnny Knoxville

    Demobilisere scriptet

    Navn: Demobilisere scriptet Dato: 30.07.2014 Versjon: 1.00 Testet og fungere i: Opera 12.10 Forklaring: Ved bruk av dette scriptet vil man ha mulighet til å se hvor mange angrep som er sendt fra angriperens by. Scriptet vil addere opp antall angrep fra de forskjellige byene. Videre vil en...
  14. Johnny Knoxville

    ✮ Kjære juca chaves ✮

    ♔ Kjære juca chaves ♔ Vi har observert din gudisme over lengre tid nå. Du er vår store allmektige idol der oppe. Verden 18 ligger for dine føtter klar til å tilbe. Vi har lenge trodd du var noe mer enn en gud. Et overmenneske av dimensjoner. Et symbolsk forkjemper som tar symbolismens etiske...
  15. Johnny Knoxville

    Surprise-scriptet

    Navn: Surprise-scriptet Dato: 03.04.2013 Link: - Forklaring: 1. april er over, og mange har fått nye funksjoner rundt navnet sitt. Noen har storkost seg med sin nye identitet, og skrytt uhemmet. Jeg ønsker ved dette scriptet å gjøre likhet blant tw-dropsen. Vi er alle en del av et stort...
  16. Johnny Knoxville

    Aksjon mot 24/7!

    ☠ Felles fiende ☠ Forord Vi i Nice setter opp en felles aksjon for alle som ønsker å være med på å slå ned 24/7. Samarbeidspartnere under denne aksjonen er så langt; JX, Feel, Morra$ og noen fra Power. Ønsker du å slenge deg på er det bare å sette i gang! Alle er velkommen! Vår fiende skal...
  17. Johnny Knoxville

    Power, the new beetle?

    Power, the new beetle? Et kort sammendrag av Power sin rolle på v18 Power ligger skyhøyt opp på sin førsteplass. Sammen med Terminator & co mener de at de er kapabel til å vinne denne verden. Noe som i seg selv er meget morsomt. Power har gjennom noen dager med kriging prestert noen...
  18. Johnny Knoxville

    Hierarki i Nice(!)

    Hva er egentlig Nice? En stamme? Et system? En jobb? Nice har iført Jato Link sitt lederskap skapt en usikkerhet i stammen som har grundig intensjoner om å ta over hele verden alene. Ved hjelp av Power og 24/7 sin hjelp skal de utslette hele verden 18 for ordinære medlemmer! Hvem kan forstå...
  19. Johnny Knoxville

    Det er nå offisielt!

    Da var det et faktum; "Stammen Tactical Tea Baggers har erklært krig mot stammen Toxic Air!". Rettere sagt: Da var det et faktum; "Stammen Tactical Tea Baggers har erklært krig mot stammen Toxic Air, og gått på en real smell!". TTB valgte med sine ekstreme erfarende og frabitende spillere å gå...
  20. Johnny Knoxville

    Flaggscriptet

    Navn: Flaggscriptet Dato: 12.02.14 Link: - Forklaring: Dette scriptet er for å få bedre oversikt, og gjøre det lettere å administrere flagg på servere med flagg. Har prøvd å lage scriptet så strategisk som mulig mtp når flaggene blir satt på. Alle byene med de forskjellige kriteriene vil...
Topp