Rate spilleren over

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Bongosteen

Poeng: 78.387
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 116.146 (12.)
Stamme: -T-H-

Poeng: Du ligger på en finfin førsteplass så er ikke så mye å si på der.
Kommentar (10/10)

Plassering: Veldig sentralt nede på rimmen. Kan adle deg alle veier oppover og til sidene så veldig fint. Har stammefrender nokså godt på og om du får vansker så veldig fin plasering.
Kommentar (8/10)

OD: Høy ODA og lite ODD slik det skal være.
Kommentar (10/10)

Stamme: 1 plass -T-H- er en stamme som er blitt hetset lenge. Mye etter måten de fikk inn gode spillere på og pga lederen sondre. Såvidt jeg vet er han ute av stammen nå, så jeg ser en lys fremtid i vente for dere. Tror dere kan nå langt med de riktige diplomatiske henvendelsene og ellers nå langt med mindre noe drastisk skjer. Men likevel mye som kunne vært forbedret, men det går nok mot lysere tider!
Kommentar (9/10)

Rykte: Jeg personlig vet ikke så mye om verken deg eller din dual men har sett og hørt litt om deg fra før ellers lite? Beklager.
Kommentar (6/10)

Totalt: 42/50

Rate: Nimbelwhite
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
nimbelwhite
Poeng: 37.554
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 25.490 (99.)
Stamme: Baron

Poeng: Rank 12 og 37k er bra. Vokst bra og hengt godt med så si helt fra starten. 9/10

Plassering: Ligger flott til i K55, og har gode muligheter for adels. Ganske safe plassert i forhold til resten av stammen, og kan fort bli litt trangt på sikt. 7/10

OD: Lav ODA og lav ODD. Det tyder sannsynligvis på mye tropper, og for meg betyr OD svært lite nå i starten! 10/10

Stamme: Baron er en sterk stamme med flinke ledere, og mange flinke spillere. Mange unge spillere, men det behøver ikke nødvendigvis å være negativt. 9/10

Rykte: Gutta på denne kontoen har et godt og fortjent rykte. 10/10

Totalt: 45/50
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Villarreal
Poeng: 32.752
Rangering: 21
Beseirede motstandere: 40.001 (67.)

Poeng: Akkurat ikke topp 20 ettersom Tom slo deg ut derifra. Det koster deg dessverre et par poeng her. Du har jo likevel en del poeng. rangering 21 er ikke dårlig ;) 8/10

plassering: Mange farmemuligheter, og passe spredning til å ikke surre i farmingen. Ligger stødig til bak Baron sålenge ikke det blir chickfight der. Her er det muligheter for utvikling. 9/10 fordi du mangler litt konkurranse

OD: Lav OD :O Spesielt ODd. rangering 40 ODa er lavt, men høyt til å være i det området du er i, så det teller positivt. Det er ikke rart ODd'en er lav på grunn av område. Dette er lite, en tror ikke du kan noe for det, så gir deg 8/10 på grunn av området

Stamme
I og med at vi er i samme stamme så kan jeg ikke annet enn å gi toppscore her. Eneste grunnen til at vi ligger bak TH er at de får vokse i fred, og ikke vi. Fremtiden blir spennende :) 10/10

Rykte
Kan vel ærlig talt ikke gi annet enn toppscore her, Gard. Du er en knall kar ;) 10/10

45/50

MvH Polarbear
 

cod-waw

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Polarbear
Poeng: 12.275
Rangering: 70
Beseirede motstandere: 87.993 (17.)

Poeng: Har veldig lite poeng på dette satidet av spillet. Han har mistet noen byer tidligere så er derfor.
Han er på vei opp nå kan det se ut som. 5/10

plassering: Er endel byer og farme. Byene er ikke spredt men i et cluster. Du har lite folk å adle.
Ingen fiender i umiddelbar nærhet. 7/10

OD: Veldig høy OD på denne spilleren noe man bare må elske.
Klart mest ODD da han har vært under harde angrep tidligere.
9/10

Stamme
MyTh er en av de beste stammen her på v14.
Er fortsatt ikke sikkert hvem som er den beste stammen på v14.
Tiden vil vise. 9/10

Rykte
Har sett endel skriverier fra deg.
Ser ikke at du har kommet deg så veldig langt på tidligere verdner.
5/10

35/50

Nicket mitt er Coon
 

DeletedUser

Guest
Coon
Poeng: 43.661
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 53.570 (49.)
Stamme: -T-H-

Poeng (9/10)
Ligger på 9. plass med 43k poeng. Det er bra, men det er et absolutt et forbedringspotensiale ettersom at kontoen har vært heldig med lite motstand.

Plassering (8/10)
Mange gråbyer å farme fra. Du har adlet de adlingsmålene du hadde så du adler deg nok vestover nå hvor det finnes noen fine byer.

OD (6/10)
Skuffende lav OD... Lite motstand og gratisbyer. Sannsynligvis har du vel litt mer tropper på lager da ;)

Stamme (9/10)
Den mest omdiskuterte stammen på V14. Den har etter min mening et større potensiale nå enn da Sondre var leder. I det siste har vi ikke sett så mye til "yo, jonie th?". Allikevel så er det flere spillere som er enkle mål så kvaliteten på spillerne er ikke helt på topp selv om de har et høyt poenggjennomsnitt på medlemmene.

Rykte (5/10)
Vet ikke hvem dere er, men har hørt om cod-waw før.


Totalt: 37/50


-Dagfinn Lyngbø
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Dagfinn Lyngbø
Poeng: 32.913
Rangering: 21
Beseirede motstandere: 247.406 (2.)
Stamme: Baron

Poeng (8/10)
Ligger på rank 21, noe som er veldig bra. Skulle dog gjerne hatt deg på topp 15/20 for å gi høyere score. Men for all del, rangering 21 er sterkt, og alle muligheter er åpne.

Plassering (6/10)
Du ligger egentlig veldig innesperret med -T-H- i sør og øst mens TSM og MyTH kriger i nord. Du har flere adelsmål i BK-stammen, men du kommer også nærmere -T-H-. Farmemulighetene er vel ok. Beklager, men jeg tror det kan bli veldig vanskelig (selv med de ypperste kvaliteter) å klare seg med plasseringen din, med mindre du bytter stamme. Som jeg skrev så er du faktisk totalt innesperret.

OD (10/10)
Tja, hva kan man si? Du ligger på 2. plass totalt og skal selvfølgelig ha full score. Du har dobbelt så mye ODD som ODA, men ligger likevel sterkt plassert på begge. Uansett så sier 10'eren seg selv.

Stamme (8/10)
Baron har mange veldig gode spillere og de har stort potensiale. Dere ligger fint samlet i sørøst, med RoEm som mulige adlingsmål og fiender, mens dere også kommer til å fronte -T-H-. Dere ligger også et stykke bak både MyTH og -T-H- på poeng. Det skal nevnes at jeg ikke har sett all verdens fra dere, men ut ifra samhold (og div. andre faktorer) gir jeg dere en ganske klar 8'er.

Rykte (7/10)
Stiller som vanlig denne død, grunnet veldig lite erfaring fra norske servere. Du får en nøytral score i form av 5/10, samt 2 plusspoeng for det jeg har sett av deg ingame. Det som trekker ned er at jeg ikke kan huske å ha sett deg noe særlig på forum (rett meg gjerne om dette er feil), der f.eks spillerne på Guttakrutt får full score.

Totalt: 39/50

Mvh Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
 

DeletedUser

Guest
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Poeng: 43.351
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 147.684 (6.)
Stamme: -T-H-

POENG:
43.351p og rank 11. Kommet godt igang på v14. 8/10 (Synes personlig at man må rundt rank 5 for å fortjene 9p her)

PLASSERING:
Begynner å bli lite adlingsmål i umiddelbar nærhet. I vest har du MyTH og i øst har du Baron. Rundt deg har du stammen din. Veldig trygt, men hvor går veien videre? 7/10

OD:
Både ODa og ODd er høyt hos denne kontoen. Ikke redd for å bruke tropper. 9/10

STAMME:
Stammen alle forbinder med Sondre og ustabilitet i ledelsen. Nå er Sondre borte, så da er spm om stabiliteten vil komme med hans fravær. Jeg merker meg at stammen mister medlemmer jevnlig, som neppe er et godt tegn for stabilitet. 8/10

Rykte:
Har nok ikke sett deg så mye rundt her, av naturlige grunner siden du ikke har vært her så mye :p
Derimot har jeg ikke sett noe negativt av deg enda, som trekker opp noen poeng ifra nøytral. 7/10

TOTALT:
39/50
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Tvutt
Poeng: 26.561
Rangering: 34
Beseirede motstandere: 67.573 (32.)
Stamme: MyTH

Poeng: 6/10
Ikke det beste, men ikke det værste heller!

Plassering: 8/10
Ligger trygt i MyTH zone, men det begynner å minske på adlingsmålene.

OD: 7/10
God ODA og ok ODD.

Stamme: 10/10
Beste stammen på v14 etter min mening på nåverende tidspunkt.

Rykte: 10/10
Skulle gjerne gitt deg 11/10 her, men det er desverre ikke mulig :(.

Totalt
41/50
 

DeletedUser

Guest
Heinze96
Poeng: 17.600
Rangering: 53
Beseirede motstandere: 75.097 (28.)
Stamme: Baron

Poeng: 7/10
Ikke så mange poeng, men har måttet bygget seg opp igjen flere ganger etter press fra andre stammer så det er ikke så det burde etter min mening ikke trekke mye ned.

Plassering: 8/10
Ligger med meg på grensa mellom K55 og K54. Du ligger litt langt borte fra stammen og har mange trusler rundt, men du ser ut til å ha kontroll foreløpig.

OD: 6/10
Du har en dårlig ODA, men bra ODD og du har forsvart deg bra.

Stamme: 10/10
Baron <3

Rykte: 10/10
Heine (hug)

Totalt: 41/50
 

BearLamb123

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dagfinn Lyngbø
Poeng: 33088
Rangering: 22
Beseirede motstandere: 248.001 (2.)
Stamme: Baron

Poeng: 8/10 Ganske bra poengsum, like utenfor topp 20, spesielt med tanke på alt ODD'en du har.

Plassering: 9/10 Bra plassering i nærheten av midta, med god farmemuligheter og mange gode adels-mål. Kunne kanskje vært flere stammemedlemmer i nærheten for støtte, men det er tydelig du vet hvordan man forsvarer seg.

OD: 9/10 På andre plass med nesten 250k beseirede, ingenting å være skuffet over. Cirka 2/3 av OD'en er ODD der du ligger på 4. plass.

Stamme: 9/10 Baron, stammen ser lovende ut men er ikke med selv, og trekker da selvfølgelig et poeng der :p

Rykte: 7.../10 Jeg har spillt mest på utenlandske servere slik at jeg ikke helt vet hvem som er kjent eller ikke, men tipper du er litt kjent med såpass god rangering.

Totalt: 42/50

BearLamb123
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
BearLamb123
Poeng: 18.772
Rangering: 52
Beseirede motstandere: 27.793 (102.)
Stamme: J.F.F

Poeng: 5/10 Ikke så alt for bra poengsum over 6 byer, men kun småbyer og barbarer adlet.

Plassering: 8/10 I hjørnet av K44, flere spillere fra stammen rundt seg, endel barbarer og spillere fra andre stammer rundt også.

OD: 5/10 Er den typen som liker god OD. Denne karen har kun blitt angrepet av en barbarlandsby. ODA'en "redder" deg da den er lik rangen din.

Stamme: 8/10 J.F.F er og forblir J.F.F

Rykte: 2/10 Aldri sett noe til deg før under dette nicket iaf. men med din opptreden på V7 får du litt poeng.

Totalt: 28/50

Fyllesamen IG
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
FylleSamen
Poeng: 32.688
Rangering: 26
Beseirede motstandere: 92.662 (22.)
Stamme: RoEm

Poeng: 5/10, rank 26, grei størrelse på byene.

Plassering: 7/10, er omringet av stammen sin, samt Baron og MyTH. Kan bli et problem.

OD: 7/10, rank 11 ODA, ikke ille det. Ligger også 4 ranker over poengrank på ODT.

Stamme: 5/10, virker som en gjeng med ukjente spillere forsøker å kopiere et tidligere brukt konsept. Ligger foreløpig på 8. plass, så vi får se.

Rykte: 2/10, du får noen poeng for at du kan littegrann samisk.

Totalt: 26/50
 

DeletedUser

Guest
Torquemada
Poeng: 45.153
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 170.541 (7.)
Stamme: MyTH

Poeng: 9/10, Rank 14 er jo rimelig beast. Ser ut som store finer byer også

Plassering: 8/10 Ligger midt innimellom en del av stammemedlemmene sine. Gjør det litt trygt samtidig som det er trangt om gråbyene i midten der.

OD: 10/10, ODA #1 - bedre enn det blir det jo ikke?

Stamme: 10/10, Har ikke noe særlig formening om noen av stammene enda, men MyTH har gjort det veldig bra i "nabolaget" mitt. Stammen ligger som nummer 2 poengmessig, men eier alt på OD - bra saker!

Rykte: 6/10, Har ikke spilt på noen år, og husker deg ikke fra da jeg spilte. Har vel egentlig ikke noe grunnlag å basere ryktet på da, men siden du klarer deg såpass bra foreløpig har du sikkert et respektabelt rykte.

Totalt: 43/50



Rate: PreferenceLoL
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
PreferenceLoL
Poeng: 6.541
Rangering: 139
Beseirede motstandere: 638 (824.)
Stamme: xXx

Poeng 2/10: Ha bra me poeng t å ha starta seint, 20 mai. Velge hær å ta ut i fra dæm største.

Plassering 8/10: Ligg på rimmen, en av medlemman i stammen ligg greit bra til å han ha all verden me goe bya å adle. Perfekt for go å fin utvikling!

OD 2/10: Lite OD å kan virke som du fikk din første by ganske billi. Personlig like æ høy OD på spillera.

Stamme 2/10: Litn stamme me få medlemma kor dem virke å være litt sprett.

Rykte 3/10: Vil huske Chr1stian fra en plass, å d må jo bety du ha gjort nåkka inntrykk.

17/50

Du e enna tili på startn av spille ditt så vældi gått me utviklings potensiale! Hærli posisjon å være i, kor alt e åpent.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Har ikke spilt på noen år, og husker deg ikke fra da jeg spilte. Har vel egentlig ikke noe grunnlag å basere ryktet på da, men siden du klarer deg såpass bra foreløpig har du sikkert et respektabelt rykte.
Min første verden var v2, der jeg lå på rank 7 mesteparten av tida, og rank 1 ODa helt fram til jeg sluttet januar 2010. Samme nick.
 

DeletedUser

Guest
Min første verden var v2, der jeg lå på rank 7 mesteparten av tida, og rank 1 ODa helt fram til jeg sluttet januar 2010. Samme nick.

Verdenen jeg har tilbragt mesteparten av min TW tid på var V1, så da er det forståelig!
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
FylleSamen
Poeng: 32.711
Rangering: 30
Beseirede motstandere: 193.688 (5.)
Stamme: RoEm

Poeng 7/10
Tja, 30. plass er ikke dårlig, og du henger bra med. Du har kun 7 byer, så snittet ditt er på lik linje med flere på topp 20.

Plassering 5/20
Vanskelig for meg å gi deg bedre her. Du ligger innesperret med stammen din, og har Baron absolutt i alle retninger rundt deg. Farmemulighetene er ok, ikke gode og ikke dårlige. Du har spillere som kan støtte deg, og Baron ligger langt nok unna til at du med ferdigheter kan overleve lenge. Tar du ut noen fra Baron kan du også utvide clusteret.

OD 10/10
Du ligger på topp 10 på både ODA og ODD, noe som gir en en 5. plass på ODT. Dette er selvfølgelig veldig bra, og grunnet forholdene (stamme og plassering) får du toppscore selv om du kanskje kun skulle hatt 9, i og med at Guttakrutt er ganske langt foran på en klar 1. plass.

Stamme 3/10
Også her er det vanskelig å gi noe bra. Dere ligger godt samlet, men omringet av Baron som er både flere og sterkere kommer dere til å få det veldig tøft. Dere har heldigvis litt avstand til dem. Gjennomsnittet i stammen er på kun 6k, hele 8 ganger så lite som i TH. Ser ut som om det er ganske mange mindre spillere i stammen som ikke har noen fremtid her. Poengene dere får er pga. avstanden til Baron, og at dere hittil har vist god evne til å forsvare dere.

Rykte 5/10

Stilles som vanlig blank, altså nøytral score.

TOTAL: 30/50
 

DeletedUser

Guest
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Poeng: 50.466
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 152.516 (11.)
Stamme: -T-H-

Poeng 8/10
Du ligger på rang 10. Som vil si du har ganske bra med poeng synes nå jeg. Har 9 byer så er litt under gjennomsnittet på den rangen :) Har byer å gå på ^^

Plassering 8/10
Veldig fint plassert mtp farms, adels muligheter osv. Ikke så alt for mange store spillere i nærheten heller som jeg kan se. Du har stammen ganske fint rundt deg. Men kan også møte på motstand litt lengre vest. Lykke til!

OD 8/10
Tydelig flink til å bruke troppene dine og har gjort mye hederlig her tipper jeg! :) Veldig bra ODA og ODD.

Stamme 6/10
Her er vell det Sondre som har dratt "lasset" men slutta. Mister medlemmer nå etterhvert har jeg oppdaga, som tyder anten på en liten opprydding i poenghoringa stammen har hatt. Kanskje den kommer til å bli mer stabil nå? Eller vil ledelsen fortsatt kjøre på med rekruttering av spillere med høge poeng og kicking av folk som mister poeng?

Rykte 7/10
Tja, vet ikke så mye om deg sånn generelt men du må i allefall ha lykke til i v14 og håper vi ses IG! :)


TOTAL: 37/50

Vil si du ligger godt i det til en ganske lang tid på v14.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kyca
Poeng: 34.453
Rangering: 28
Beseirede motstandere: 87.095 (32.)
Stamme: MyTH

Poeng:
Grei poengsum, men ligger langt bak de (foreløpig) beste. 6/10

Plassering:
Ute ved rimmen sammen med Brian Clough og radisson. Veldig trygg. Blir kanskje litt mye Brian og radisson rundt deg? 8/10

OD:
Grei ODA, ingen ODD å snakke om enda. Skulle gjerne sett ODA'en høyere. 7/10

Stamme:
Stammen som alle har forventninger til. Også min egen stamme. Tror vi kan gjøre det bra, en veldig fin samling med gode spillere. 10/10 når vi tar rank 1. 9/10

Rykte:
Koselige karer her. Trekker litt ned at jeg ikke har hørt noe om prestasjonene deres IG tidligere. 8/10

Totalt:
38/50

guttakrutt
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Tja, i og med at det er så laber aktivitet får vel jeg ta en ny en. Har også fått litt nytt på plassering og poeng, så vi får se.
Og én ting jeg trenger hjelp til: Når jeg skriver liten S, får jeg "kkkk" istedenfor (må kopiere inn s hver gang, utrolig!!!! irriterende). Hvorfor? Ble slik etter at PC'en hadde stått på over natta. Noen med hint? Er slik overalt, kkkkå ikke noe med nettleseren. Gir 100 PP til den som kan hjelpe.


guttakrutt
Poeng: 15.695
Rangering: 67
Beseirede motstandere: 347.350 (1.)
Stamme: MyTH

Poeng: 5/10
Dere har jo vært i toppen før, men ble adlet for flere byer. Resultatet ser vi her. Mulighetene for å komme seg opp igjen er der, men det vil ta tid - det kommer også an på om den nødvendige motivasjonen er tilstede.

Plassering: 8/10
Deres tre byer ligger fint plassert, nærme allierte. Litt nærme TH, men det tror jeg ikke lengre er noe problem. Farmemulighetene med tre byer er nok tilstede. Adlingsmulighetene er også fine i nordvest og videre oppover. Tror dere kan komme tilbake igjen om dere prøver!

OD: 10/10
Dere leder overlegent, så blir selvfølgelig full score!

Stamme: 9/10
Dere er tilbake i MyTH, med alle de erfarne medlemmene og ambisjonene om å kjempe i toppen. Dere kommer garantert til å nå langt. Ingen stammeskifter, noe som er helt utrolig. Dere viser styrke både offensivt og defensivt. Kun trekk for ikke å ligge på 1. plass.

Rykte: 10/10
Gir dere som vanlig 10/10 på rykte. Har sett såpass mye fra dere begge, aktive innlegg som bidrar sterkt i kommunikasjonen her på forumet, og som er morsomme å lese.

TOTAL (42/50)
 
Topp