Rate spilleren over

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Bjorni499
Poeng: 94.989
Rangering: 50
Beseirede motstandere: 98.741 (119.)
Stamme: SUP

Poeng: 7/10
Mht. startsdatoen din (31. mai) er dette en veldig god poengsum. Skulle gjerne gitt 8/10, men i og med at jeg rater antall poeng kan jeg dessverre ikke det...

Posisjon: 10/10
Du har byene dine spredd over 3/4 kontinenter, men du har faktisk ekstremt gode adelsmål i alle områdene. Farmemulighetene ser veldig gode ut, og du ligger såpass nærme stammemedlemmene dine at du kan få ras hjelp om du skulle få trøbbel, noe du ikke kommer til å få med det første.

OD: 4/10
Dessverre har du en veldig lav OD, også om man ser på andre på din størrelse. Du startet sent og har fått noe hjelp til å adle byer (?), og sitter nok på tropper i de byene du har. Men selve OD'en er fortsatt like lav.

Adlinger: 10/10
Du har kun adlet spillerbyer, som en av veldig få. Skal nevnes at du kun har 16 byer, men likevel - du har gått på brukbare mål hele veien og tror det tar litt tid før du begynner å jafse grått, evt. når moralen blir for lav.

Stamme: 7/10
Dere ligger på 3. plass, men deres mange spillere som sikkert er inaktive i bunnen av medlemslista deres gjør snitter pr. spiller veldig lavt i forhold til -T-H- og MyTH. Henger likevel godt med og har byene samlet, samarbeidet ser bra ut - diplomatiet også. Fremstår godt offentlig og har det helt sikkert gøy innad i stammen også, muligens V14s mest spennende stamme. Vet at flere her har god erfaring blant annet fra V2 og AriCa.

Rykte: 10/10
Vel, kan ikke gi annet enn maks score her, i og med at det var du (og to andre) som fikk meg til å starte på TW en sen kveld på Skype. du har også gjort det bra på tidligere verdener.

Totalt: tri poeng av trittitri mulige

Ordentlig total: 48/60
 

DeletedUser

Guest
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Poeng: 458.455
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 1.363.950 (15.)
Stamme: MyTH

Poeng: 9/10
Kan ikke gi 10/10 til noen andre enn Bongo. Punktum. Du er på 2. plass, da får du 9/10.

Posisjon: 8/10
Posisjonen din er enten fantastisk eller helt forferdelig. Alt avhenger av hvordan du spiller. Så og si alle byene dine er i skuddsonen fra -T-H-, men det betyr igjen at du har mange -T-H- byer å spise. Som sagt, spiller du bra har du en av de beste posisjonene på v14. Hvis ikke, kommer du til å få det tøft.

OD: 7/10
Ganske bra OD, men en 15. plass på OD-lista holder ikke til mer enn 7/10 for meg.

Adlinger: 9/10
Selv om du har adlet 25 gråbyer, ser jeg fortsatt adlingene dine som bra. Tatt store og fine byer.

Stamme: 10/10
MyTH. Nylig en overgang fra -T-H-. Det fikk MyTH opp på 1. Mange gamle travere her. Absolutt en stamme med potensiale til å vinne verdenen.

Rykte: 8/10
Hadde aldri hørt om deg før v14. Plutselig dukker du opp, svarer veldig bra på forum, spiller veldig bra. Siden jeg ikke vet noe om dine tidligere erfaringer (regner med at du har noen), kan jeg ikke gi mer enn 8/10, kun basert på dine v14-prestasjoner.

Totalt: 51/60

Tvutt
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Tvutt
Poeng: 420.079
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 1.464.072 (12.)
Stamme: MyTH

Poeng: 8/10
Stabil og god rangering.

Posisjon: 10/10
Posisjonen deres gir dere utmerkede muligheter til å gi juling, samt motvirke at dere får juling.
Helt optimalt for gode spillere.

OD: 6/10
Litt lav OD ift. rangering. Dere mister også ett poeng for å ligge lavere på ODA enn poengrangering.

Adlinger: 10/10
Alle adlinger er gjennomtenkte, og er ikke bare adelsmenn som er slengt ut mot første og beste mål dere finner.

Stamme: 10/10
MyTH. Best. Ferdig med den saken.

Rykte: 10/10
Du er jo meg, og jeg er jo deg. Kan vel ikke bli bedre.

Totalt: 54/60
 

DeletedUser

Guest
Torquemada
Poeng: 449.798
rank: 7
Beseirede motstandere: 2,56 Mill. (4)
stamme: MyTH

Poeng: 8/10
holder deg fint innenfor topp 10

posisjon: 10/10
Du er nok akkurat der du vil være

OD: 9/10
topp 4 er ikke dorlig, men et lite stykke opp til 1 plassen.

Adlinger: 9/10
Tatt noen byer fra fienden samt noen gråbyer, du er nok ikke den eneste :)

Stamme 10/10
MyTH leder så da blir det en tier.

Rykte 9/10
Er en godt beryktet spiller etter mitt syn.

Totalt: 55/60
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Melisandre
Poeng: 446.603
Rangering: 9
ODA: 24 Melisandre [-T-H-] 642.371
ODD: 10 Melisandre [-T-H-] 862.509
ODT: 16 Melisandre [-T-H-] 1,50 Mill.
Stamme: -T-H-

Poeng: 8/10
Du henger godt med, men er dessverre et stykke bak både rank 1 og topp 3/5. Det kan selvfølgelig snu fort, men topp 10 er likevel en veldig god plassering. Husk at på 10/10 skal du lede/nær ledelsen, ha helt ideelle forhold eller lignende.

Posisjon: 7/10
Du har veldig gode farmemuligheter i og med at byene dine er greit spredd. På en annen side fronter du MyTH. Mange har vært ut og inn av kontoen, noe jeg ikke vet effekten av - vet iallefall om en KV som ikke gjorde det enormt bra. I lengden tror jeg det vil bli vanskelig å overleve, men det virker som om du sitter på en del tropper. Det kan også gå andre vei, derfor får du en nøytral sum pluss et par poeng fordi lite tyder på at du skal rakne med det aller første.

OD: 6/10
Du har en relativt lav ODA og en ok ODD mht. at mange av de øverste er stacket opp osv. i mye større grad enn deg. Det tar jeg hensyn til. Kunne jeg rangert ut ifra troppene du har tilgjengelig hadde du fått et par ekstra poeng, men du er et stykke unna toppen pr. dags dato.

Adlinger: 7/10
Du startet jo med en knalladling, noe som trekker greit opp. I den senere tid har det blitt noe smått, en internadling av Synchroniser og masse gråbyer i den seneste tiden. Det er sistnevnte som trekker mest ned, da det er lenge siden du adlet noe av betydning. Pluss for at du lå i toppen lenge, både på 1. og 2. plass, hvilket betyr at du har hatt en god start med gode adlinger.

Stamme: 8/10
-T-H- har vært på 1. og 2. plass helt siden starten, og ville ha ledet uten Coons og min overgang - dere ville til og med ha ledet om vi forble uten stamme. Ønsker ingen diskusjon rundt dette her, derfor skriver jeg heller ikke mer om det. Dere ligger på 2. plass både på ODA og ODD, og hvordan det blir i fremtiden er umulig å forutsi. Dere leder på ODT og flere sitter på en del tropper, på en annen side føler jeg at 2-3 av kontoene drar, og kommer til å dra, hele stammen. Det ryktes om at det skal nytt og friskt blod inn, noe som er positivt. Hvordan det går med diplomatiet kan også ha stor betydning for fremtiden deres. Såvidt jeg vet er det kun en midlertidig IAP med SUP dere har. Hva skjer dersom denne oppløses, eller på den andre siden blir til en allianse? Uten tvil den mest aktive stammen på V14. Mye usikkert, blir en spennende fremtid.

Rykte: 9/10
Jeg velger å gå mer personlig rundt rykte-rangeringen, ikke bare på deg, men på alle. Dette fordi det som kjent er min første norske verden. For å si det rett ut så er du en kjempehyggelig kar (Melis som i den opprinnelige eieren) som bidrar på alle mulige måter. Du er også dyktig, noe vi helt sikkert får se fremover. Det eneste du får i trekk er at de andre tydeligvis ikke har hørt om deg fra andre verdener (fake-nick?). Selv om jeg rangerer personlig ut ifra V14 kan jeg dessverre ikke gi 10 poeng når du for "veteranene" er ukjent.

Totalt: 45/60
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Spiller: Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Poeng: 120,056 rank 69 (mest poeng 571,735 rank 2)
ODT: 4,859,344 rank 2
ODA: 1,318,752 rank 8
ODD: 3,540,592 rank 2
Stamme: ingen


Poeng: 4/10
Gått fra rank 2 til 69 på under ei uke, fremdeles er ikke 120k en dårlig poengsum ikke sett i sammenheng med utviklingen som skjer og har skjedd . Sier selv du ikke har tid til å spille like aktivt og derfor ikke forsvarer deg heller, selv om dette igjen gjør at vi ikke ser noe behov for å koordinere angrep, så viser du nå og da, når du først logger inn, at du absolutt kunne gjordt en god jobb med å forsvare deg om du hadde hatt tid og lyst, og da hadde det nok blitt krevd av oss å koordinere mer også.

Posisjon: 2/10
Inneklemt i fiendtlig territorum med fientlig front i alle retninger, absolutt en stygg plassering om man ikke er aktiv nok. Ville vært mitt personlig mareritt, da også jeg liker å sove.

OD: 9/10
Kan ikke klage på verken ODD, ODA eller ODT, du har hatt flere stackede byer, og har tidligere da du var aktiv vært flink til å angripe på en smart måte. Du var også første til 10 000 OD, selv om du pga systemet ble registrert som nr 2 da spilleren som fikk førsteplassen hadde høyere OD enn deg da ticket gikk inn. Vet jo at angrepet til denne spilleren var ca 30 min etter ditt angrep så for meg var du nr 1 her.

Adlinger: 9/10
Adlingene dine var vell noe av det som var mest imponerende med deg, du fikk hull på de vonde blemmene, slik som Dagfin lyngbø og Heinze96. Tror nok at om du ikke hadde valgt overgangen da du gjorde og heller hadde angrepet Real Steal på måten jeg vet du kan så tror jeg den aksjonen hadde gått betraktelig mye bedre, og at flere byer hadde blitt tatt selv om to spioner hadde avslørt alt sammen, angående detaljer her. Alikevell får du et lite trekk for måten du tok -T-H- byene som allerede er påpekt alt for ofte.

Stamme: -/-
Ingen, men ser bort i fra dette da du er blitt stammeløs etter eget ønske, og trolig pga du selv ville avslutte verdenen

Rykte: 9/10
Om folk ikke har hørt om deg her på denne verdenen, så har de heller ikke spilt på den eller fulgt med på offentlig forum.
Vil bli syn dersom du forlater forumet nå, selv om din tilstedeværelse har vært både positiv og negativ, med veksling mellom disse for min del. Så har du i hvertfall gjordt det interesangt. Send meg gjerne en melding med det/de gamle profilene dine da jeg føler meg ganske sikker på at du ikke er helt ny på .no. Men ellers er brukeren Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator helt ny og ikke kjent fra tidligere.


Totalt: 33/50
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Spiller:Bongosteen
poeng:1,013,651 Rank 1
ODA:(3,332,088 score) Rank 1
ODD:(372,918 score) Rank 33
ODT:(3,705,006 score) Rank 4
Stamme: -T-H-

Poeng: 10/10
Har vært rank 1 gjennom så og si hele v14. Dette er en stor prestasjon når en ser hvilke folk som spiller her. Bongo har stålkontroll og førsteplassen med et jerngrep.

Posisjon: 9/10
Fikk en grei start ute på rimmen, før du adlet alt du kunne av baron medlemmer øst for deg. Du posisjonerer deg rett og slett hvor du vil.

OD: 10/10
Du leder ODA ganske suverent. Ligger litt lengre nede på ODD listen men det er nok fordi du har Adlet fienden ned før de rekker å slå tilbake. Derfor får du top karakter

Adlinger: 10/10
Du har vist deg nesten umulig å ta byer ifra da du kun har mistet 2 byer om en ser bortfra readling. Med tanke på hvilke spillere du har møtt så er det en flott prestasjon. Du adler deg rett og slett hvor du vil når du vil.

Stamme: 9/10
Etter all dissinga som er blitt sagt rundt om på forumet om at TH faller når som helst, ja når skjønner folk at dette bare er bullshit? Det har vært mye problemer i stammen angående spionasje. TH har i tilleg møtt motstand da 2 sentrale medlemmer gikk over til fienden. Ja, vi i TH er en sammensveisa gjeng som har bevist gang på gang at ingenting knekker oss.
TH ligger pr. dags dato på 1 plass med MyTH hakk i hel, dette er grunnen til at det ikke kommer en tier da jeg syntes det bør være en større ledelse.

Rykte: 10/10
De fleste vet vel hvem som spiller på denne kontoen da dette er en av de beste norske spillerne gjennom tidene. Noen fantastiske folk på denne kontoen som jeg virkelig har sansen for! TW forbilde er du også ;) Er virkelig glad for at jeg ikke spiller på motsatt side av denne spilleren. Bongo er bare :awesome:

Totalt: 58/60
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Melisandre
Poeng: 583.414
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 1.510.375 (21.)
Stamme: -T-H-

Poeng - Rank 7 er bra det, men kontoen i seg selv har vel ligget langt høyere tidligere. Ligger et stykke bak rank 1, men fortsatt i toppsjiktet. Ganske jevnt bak på lista, så må jobbe for å holde rangeringen, og klatre. 8/10.

Posisjon - Stort cluster, mange safebyer, men også bra med front. For en spiller med ambisjoner er dette en kjempeposisjon. På en annen side har spilleren noen naboer som er vanskelige å hanskes med. Kan fort gå på en smell. 9/10.

OD - Ganske bra ODD, men ODaen er ikke særlig høy. Litt skuffende med tanke på fronten som har vært der lenge og at kontoen har ligget helt i toppen gjennom så si hele v14. 6/10.

Adlinger - Hadde noen fine adlinger tidlig i spillet, men nå går det kun i grått, som mange andre på V14. Jeg sier ikke at det er dumt, men plusspoeng blir det ikke. 5/10.

Stamme - Har fått ryddet opp litt innad, og har klart seg bedre enn forventet. Fortsatt ikke helt sikker på hvor langt dette bærer for TH. Har noen spillere som gjør det veldig godt, og noen spillere som ikke er særlig å skryte av. Samholdet virker ok, men deres turbulente gjennomfart på v14 henger igjen, og vil nok alltid gjøre det. 8/10.

Rykte - Ingen aning om hvem denne personen er, men virker godt likt innad i stammen, og det er som regel et godt tegn. 6/10.

42/60
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Villarreal
Poeng: 503.518
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 1.066.216 (28.)
Stamme: MyTH

Poeng: 8/10
Ligger på en grei 13. plass. Har vokst en god del og klatret mye i rang de siste dagene, men er ett stykke opp helt til toppen enda, så 8 poeng her får holde.

Posisjon: 7/10
Ganske innestengt blant Baron-spillerne, men har en "fin" front mot noen i RoEm.

OD: 6/10
Veldig dårlig med tanke på rang og poeng. Kan nok ha en del med posisjon å gjøre, men aldri noen som frabyr deg mot å sende ut nukes :)

Adlinger: 6/10
Skuffende her også. Har en del greie adlinger, men går visst mest i innadling ser det ut til.

Stamme: 9/10
Kan ikke få 10 poeng før MyTH er helt på topp. Ikke langt bak -T-H-, så det blir nok snart.

Rykte: 8/10
En godt kjent forumskriver og spiller, men ikke helt topp her heller. 8 poeng!

Totalt: 44/60


Rate Luapix.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
luapix
Poeng: 472.643
Rangering: 18
ODA: 15 luapix [-T-H-] 1,06 Mill.
ODD: 8 luapix [-T-H-] 1,92 Mill.
ODT: 7 luapix [-T-H-] 2,98 Mill.
Stamme: -T-H-

Poeng: 7/10
Har gått mye opp og ned i rank med denne kontoen. Nå er den oppe på topp 20, men er langt unna de gjeveste plasseringene, og har også en ok avstand til topp 10 etter at dere har mistet noen byer i det siste. Topp 20 er uansett veldig bra!

Posisjon: 6/10
Fronter både det ene og det andre, men har relativt grei avstand til det meste. De byene du hadde helt i front har du mistet. Med aktivitet og dyktighet kan du overleve lenge, men skulle motivasjonen ta slutt kan det fort gå den veien høna sparker. Helt åpent.

OD: 7/10
Ligger relativt langt bak på ODA, men er høyere rangert der enn på poeng. ODDen har gått opp en del i det siste. 7. plass er for all del ikke dårlig, men du får trekk for ODAen. Antar at du har fått støtte fra stammen, og da kan jeg heller ikke la være å telle med spillerne over deg, da de færreste med grei ODD kun har brukt egne tropper. 7 er derimot en veldig god score. Etter min mening er det vanskelig å gi noen klare tiere her, da få har både høy ODA og ODD.

Adlinger: 3/10
Her er det veldig mye å bevise. Kan egentlig kun se grått og internadlinger (Dr. Duck [usikker her], Tony Stark, The Attack King og meg for den saks skyld - jeg går vel også under kategorien "adlet uten motstand"). 3/10 virker veldig lavt, men helt ærlig er det vanskelig å gi høyere. Det kan derimot snus veldig fort.

Stamme: 9/10
TH, gidder ikke å gjenta meg selv her. Diplomatiet på verdenen er vel ganske fastsatt. Spennende fremtid, men jeg tror MyTH blir for sterke. Likevel leder dere fortsatt, derfor blir det 9 og ikke 8.

Rykte: 7/10
Fikk et veldig godt inntrykk av dere da vi var i TH. Har dessverre lite å komme med fra tidligere verdener, men slik jeg forstår det er det også erfaring tilstede her. Merget seg tidligere med Sondre/Tony Stark, men aner ikke hva som skjedde der før jeg fikk vite at Sondrekul spilte på vin.Diesel. Men det er historie. Begge er relativt aktive på offentlig (Clazyer og Slumpi). Hyggelige og hjelpsomme karer med iallefall et snev av fornuft (?), dere får uansett ha lykke til videre!

Totalt: 39/60
Mye kan gå opp, mye kan gå ned. De fleste rangeringene deres henger sammen. Hadde dere vært i MyTH ville f.eks posisjoneringen blitt helt annerledes, posisjonen har gitt veldig vanskelige adelsmål osv osv. Uansett er det ingen dårlig sum, om en uke kan dere være både på 50 eller 10.
 

DeletedUser

Guest
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Poeng: 53.950
Rangering: 116
Beseirede motstandere: 5.499.989 (2.)
Stamme: --

Poeng: 3/10
På din storhetstid var du på en solid andre plass, men fortid er fortid. Jeg kan ikke gi deg noe mere en 3 poeng her. Na mister du byer og poeng som bare rakkern.

Posisjon: 2/10
Etter all adlingen mot deg er de få resterende byene veldig spredt og dårlig plassert for å kunne slåss videre. Er vel ikke lang tid før resten av byene dine er borte heller.


OD: 9/10
Er ikke mye å si her annet enn at du har den nest øyeste OD'en i spillet. Men får å kunne få topp score må du forbi MaB.

Adlinger: 9/10
Du har hatt noen veldige fine adlinger av baron folk, mens du var i TH. Etter du byttet side, har du adlet en del fine TH byer også, blandt annet var du med på å få The Attack King til å slutte. Etter du ga opp har du naturligvis blitt adlet ned fra alle kanter, men velger å se bort fra dette.


Stamme: --
Du er stammeløs og det forblir mest sannsynlig slik, så her legger jeg verken til eller trekker fra poeng.


Rykte: 10/10
Du er vel kanskje den spilleren som er omtalt mest på verden 14. Etter overgangen fra TH til MyTH, der du dro med deg flere byer fra andre spillere i TH er vel kanskje det som forårsaket at du får en så høy rykte score. Mange mente det var umoralsk å gjøre det du gjorde, mens andre var enige at det var det riktige å gjøre. Det har vært nok diskusjon rundt dette på forumet, så jeg velger å la være å omtale om min mening.


Totalt: 33/50
En veldig bra score for en som har gitt opp runden, og hadde du forsatt vært med, antar jeg at scoren hadde vært veldig annerledes. Jeg har stor respekt for hva du klarte å utrette på verden 14.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Symphonize
Poeng: 130.730
Rangering: 79
Beseirede motstandere: 47.419 (219.)
Stamme: 20

Poeng: 3/10
Helt grei poengsum dersom du har startet for ikke så lenge siden, noe jeg regner med er tilfelle.
De fleste som holder seg på det nivået, finnes ikke på forumet.

Posisjon: 10/10
Nå vet jeg lite om diplomatiet ditt, men jeg vet at du ligger på rimmen, og det er det perfekte sted for små spillere til å bygge seg opp i skjul.

OD: 1/10
Veldig stusselig.

Adlinger: 1/10
Gir deg ett poeng for å ha adlet noen spillere, selv om de var små.

Stamme: 5/10
Rank 6, og det er jo helt greit det.

Rykte: 4/10
Har sett deg en del på forum, men vet ennå lite om deg som spiller.
Å vise seg på forum trekker opp noen poeng.


Totalt: 24/50
En fin score til en som later til å ha nylig begynt sin ferd på v14. Lykke til videre!
 

DeletedUser

Guest
Torquemada
Poeng: 1.031.702
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 5.573.503 (3.)
Stamme: MyTH

Poeng: 9/10
Nydelig poengsum, men ikke rank 1 YET. Du tar nok mongobongo igjen til slutt :)

Posisjon: 10/10
Bra med cluster, front, adelsmuligheter, farming, og barbs.

OD: 9/10
Vil egentlig gi deg 10/10, men siden du ikke er på rank 2 eller 1 så føler jeg det er litt dumt å gi 10 poeng. Men nydelig i både ODA og ODD, til å være offensiv spiller.

Adlinger: 10/10
I det siste MYE spiller adlinger, derav gode motstandere, nydelig gjort! :) Credz $$$. Endel gråbyhoring, men dette er jo nydelig for poenghoring + oppbygging av NUKEZ.

Stamme: 10/10
Born to win, endelig gjort noen endringer som har gjort at folket har fått livsglød og spillelyst! Endeling igang med noe!

Rykte: 10/10
Lever opp til ditt rykte. Kommer til å dra med seieren om du fortsetter slik.

Totalt: 48/50
Nydelig. Nothing more to say than, GOOD LUCK! :)

D
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Kyca
Poeng: 846.536
Rangering: 18
Beseirede motstandere: 1.988.404 (31.)
Stamme: MyTH

Poeng: 8/10
Forholdsvis god poengsum med godt utgangspunkt. Veldig jevn tabell på topp 20 så regner med du kan klare å hive deg lenger opp på rangen med litt barbar adling. Om farmingen er til stede er det ingenting som står iveien for enhver å masse adle barbarer for å stige i rangen. Billig mynt + farming = sant. Du har en grei plassering og har mye å bidra med i eventuelle kriger. (støttes)

Posisjon: 7/10
Veldig trygge og sikre byer. Forholdsvis spredte byer med et lite cluster sørover mot front. Du
har, som veldig mange andre gode farme muligheter. Regner med du fra tid til annen har mye nukes stående hjemme som du kan farme med. Ved unntak av TR ligger du relativt langt fra andre røde prikker, men du har godt grunnlag for fine clustre mtp alle barbarene.

OD: 7/10
Helt grei OD med trolig mye offansive seire. Antar motstanderen stort sett har vært TR og du har tatt ut en del tropper der ser jeg. Vet ikke mye om TR krigen, men virker som de har holdt seg relativt solide i det lange løp så antar også du kanskje har møtt noen stacks av og til. Forsvarsmessig har du ikke gjort mye, dette pga din beliggenhet så det kan du ikke gjøre noe med (med mindre du nuker deg selv). Med et deffansivt TR ved siden av deg kan du heller ikke få inn så mye angrep. :)

Adlinger: 6/10
God start med et par fine adlinger mot relativt gode spillere. Etter hvordan verdenen har utvikla seg har du sikkert ikke hatt så mange vanskelig targets så antar de spiller byene du har tatt har vært veldig lette. Ellers veldig mye barbar adling. En fin runde med adling mot BBQ for en tid tilbake hadde du også :)

Stamme: 9/10
Du er kanskje i den stammen med mest kvalitet. Virker til å ha godt samhold med flere karer som har kjent hverandre fra før og flere "verdensmestere" fra andre verdener. Virker ikke som du får bidratt så mye i krigen, men ellers så misunner jeg kvaliteten det er i Myth. Dere har likevel flere som ikke er like solide, og til tider har jeg inntrykk av at dere sløver. Mye av motivasjonen deres kommer fra Torqumada. Uten han tror jeg ikke Myth ville hatt det samme pågangsmotet.


Rykte: 2/10
Vet ikke mye om deg, men antar du har spilt under annet nick tidligere tider. Ser ut som det kanskje er flere, og/eller nye eiere på kontoen der også. Dere har tydeligvis brukbar peiling mtp at dere er topp 20 og gjort et par små prestasjoner krigsmessig. Antar du er omkring 20 år. :)

Totalt: 39/50
En konto jeg tror kan klare seg i lang tid. Relativt langt vekke fra både TH og SUP. Det vil ta lang tid før denne kontoen går ned, med mindre innadling selvsagt.

Mvh,
Elias,
Legenden
 

DeletedUser

Guest
Elias, joda. Må si meg enig :)

Men innadling er helt irrelevant for meg. Jeg hjelper til med alt jeg kan, støtte, fakes, nukes osv :) Skal nok gå bra, så skal jeg jo adle meg nedover mot TH. På god vei! :)

D
 

Bjorni499

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Legenden
Poeng: 1.262.460
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 3.626.161 (19.)
Stamme: -T-H-

Poeng: 9/10
Her er snakker vel poenga for seg selv? :)

Posisjon: 10/10
Du har et cluster ned mot Pringles, og ut ifra det jeg har sett på adlingene deres (-T-H-) mot dem, virker det som byer som ligger ganske trygt. Du har også en liten front mot MyTH, noe jeg synes er bra. Det eneste jeg kunne ha trukket for var byene som ligger fletta inn i mellom bongo, men jeg så at dette var byer som tidligere har blitt tatt fra MyTH.
Altså, du har noen safe-byer, og en liten front som kan gjøre at du vokser - hva mer kan man ønske seg?

OD: 8/10
Her ligger du på en 19 plass på ODT, noe som er ok, i forhold til dine poeng.
Med ODA-en ligger du på en 9. plass, noe som jeg ser på som veldig bra, viser at du har kjempet for byene, og stammen din!
ODD-en din er grei. Her vil jeg si at plasseringen din har hjulpet deg med å holde angrepa unna deg? :)
Alt i alt, det virker som du har stått på, både for din egen del og for stammen din.

Adlinger: 9/10
Barbarer har jeg nesten begynt å se bort ifra, i og med at det er så ekstremt mye av dem i forhold til spillerbyer. Man må kunne tette cluster og komme seg til fronten. (så lenge det ikke er overdrevet mye barbar-adlinger)
Ser du har adla mye av dine fiender, MyTH, noe som jeg ser på som bra (vertfall for din del). Du viser med adlingene dine at du er en spiller man bør passe seg for.

Stamme: 8/10
Det har vært mye tull innad i denne stammen, men det virker som om dette har ordnet seg (?).
Dere har greid dere overraskende bra til å være i krig mot SUP og MyTH, dere har "bare" gått 54 byer i minus den siste måneden, noe jeg synes må være ganske greit med tanke på at dere er i krig mot de to største stammene.
Kommer ikke på noe mer å si her..

Rykte: 7/10
Kan ikke huske jeg har spilt mot deg tidligere, men ut ifra det jeg har sett til nå virker du som en spiller som vet hva du gjør.

Totalt: 51/60
Keep up the good work!
 

Lambnut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Bjorni499
Poeng: 633,768
Rangering: 34
Beseirede motstandere: 1,512,562
Stamme: SUP

Poeng: 6/10
Økt kjapt i det siste!!

Posisjon: 5/10
Langt unna, den store krigen mot T-H, ikke godt å si hva man kan gjøre i denne posisjonen. Ingen nære fiender. Var sikkert god mot tidligere fiender.

OD: 7/10
Syns du har bekjempet mange i forhold til din størrelse, bra ODA. Hatt lite angrep mot deg, ikke noe å si på det.

Adlinger: 8/10
38 av 75 er ikke barbar adlinger. Ganske bra det :)

Stamme: 9/10
Byttet stamme 1 gang. Vært i SUP siden 2 Juni, lojal kar.

Rykte: 6/10
Ukjent for meg, så vil ikke gi noe mere enn 6 som er litt over nøytral. Men han virker som har jobbet hardt.

Totalt: 41/60
Ikke noen man skal ta for lett på når man ser på statistikken.
 

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Lambnut
Poeng: 833,527
Rangering: 26.
Beseirede motstandere: 4,632,703
Stamme: RoEm

Poeng: 8/10
Meget bra poengøkning den siste tiden. Både i poeng og OD.

Posisjon: 5/10
Har både T-H og Myth rundt deg. Du holder både fiender og venner tett.

OD: 7/10
Som sagt fin økning både i ODA og ODD

Adlinger: 8/10
Mye fine adlinger, og vokser du kan fortsette adle deg videre.

Stamme: 6/10
RoEm på rank 5, tror dessverre dere vil bli spist opp i lengden

Rykte: 5/10
Nytt navn for meg, så holder meg nøytral her.

Totalt: 39/60

Du vil nok absolutt bite fra deg, før du sakte men sikkert forsvinner fra kartet.:cry:
 
Topp