Rate spilleren over

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
sirjspwinalot
Poeng: 216.055
Rangering: 76
Beseirede motstandere: 194.847 (134.)
Stamme: 20

Poeng: 4/10
Helt grei poengsum dersom man tar i betraktning startdato.

Posisjon: 2/10
Har kun allierte i nærheten.

OD: 2/10
Litt slapp OD ift. det jeg foretrekker.

Adlinger: 7/10
Adlingene ser helt greie ut, spør du meg.

Stamme: 7/10
20, rank 4, later til å flyte godt under vingene til TH, så slett ikke ille for dere.

Rykte: 1/10
Aldri hørt om før nå.

Totalt: 23/60
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
sirjspwinalot
Poeng: 216.055
Rangering: 76
Beseirede motstandere: 194.847 (134.)
Stamme: 20

Poeng: 5/10
Ligger langt unna toppen, men ikke så langt bak at du regnes som inaktiv eller useriøs på noen måte. Derfor får du en relativt nøytral score.

Posisjon: 7/10
Æsj, jeg har verken premium (stort kart o.l) eller stamme (fiender, allierte osv), så på kartet mitt er det kun brune og grå prikker. Derfor blir denne kanskje litt unøyaktig.. Synes du ligger fint plassert, ok avstander mellom byene, som gjør at farme- og adlingsmuligheter er greie. Dog ingen trusler i umiddelbar nærhet, dersom dere er allierte med -T-H- som jeg mener å ha lest. Har også stammemedlemmer i området.

OD: 2/10
Kanskje litt for lavt, men det er jaggu ikke mye å skryte av verken på ODA eller ODD. Lite mer å si, annet enn at det kanskje skyldes et rolig område med allierte - uten at det gjør OD'en i seg selv bedre.

Adlinger: 9/10
Som skrevet er det lenge siden jeg har "tenkt TW" og jeg har mindre kontroll over V14 enn jeg hadde tidligere. Adlingene i seg selv ser iallefall veldig bra ut, mulig noe er internt og diverse (?). Prosent- og antallsmessig veldig lite grått og flere 10k-byer (blant annet et par veldig tidligere). Ut ifra situasjonen med tilgjengelige motstandere og måten du har disponert tilgjengelige tropper på tror jeg du har gjort det veldig bra.

Stamme: 6/10
Største bak de store, men likevel langt unna topp 3. Er dere allierte med TH er det bra for deres del, da jeg har inntrykket av at dere ligger godt plassert ovenfor hverandre også. Som jeg skrev over har jeg kun brunt/grått-kart, så det er vanskelig for meg å se... Ferdighetsnivået er jeg veldig usikker på.

Rykte: 6/10
Aldri hørt navnet ditt. i det hele tatt. Verken på V14 eller forum. Ser ut som om du er ny, så et plusspoeng for å være tidlig inne på forumet og delta i V14-delen.

Totalt: 35/60

Rett meg gjerne om noe er galt, jeg spiller ikke lengre på V14, så jeg har ikke så god oversikt som jeg hadde tidligere. Kommer til å kjøpe meg premium for å få fulgt med nøyere og evt. planlegge en topp 20-liste, selv om jeg stort sett sjekker hver dag. Om noen ikke liker at jeg benytter meg av forumet når jeg ikke spiller så gi meg beskjed. Har selvfølgelig forståelse da jeg heller ikke liker folk som blander seg i ting dem ikke vet noe om eller selv er innblandet i... ;-) (Sliten, så tror både ratingen og siste avsnitt ble noe dårlig formulert...)

Ikke rate meg og mine to byer. Det er nok lite interessant både å rate meg og lese ratinga. Rate en valgfri spiller som ikke viser seg på forumet istedenfor, i og med at de fleste som skriver allerede er ratet en god del ganger. F.eks OriginalOne, Mr and Mrs Smith, Bohic, Lemmy, Screto osv...
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Lemmy
Poeng: 1.083.854
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 2.047.799 (35.)
Stamme: -T-H-


Poeng: 9/10
Lemmy er kongen. Han er ekspert på poeng og gråbyadling. Samtidig har han blitt ekspert på nuking også. Men etter alt troppetapet stopper ingenting Lemmy fra å bruke pp, farme og adle! Lemmy er mesternes mester i poeng!

Posisjon: 9/10
Lemmy er delvis konge på posisjon! Han har lagd seg en kongebra cluster nedi -T-H-land, og samtidig lagd seg en grei front. Gråbyadla eller ei, her spiller det ingen rolle!

OD: 6/10
ODA: 1.638.046
ODD: 409.753
Lemmy er (nesten)kongen av ODA! Gitt hans gråbyadling har han skaffet seg en grei ODA og noe ODD. Spennende kar dette. Umulig å forstå.

Adlinger: 2/10


lol
Lemmy

Antall byer adla: 111
Antall bb'er adla: 99

Prosent gråbyadla: 89.2%

Stamme: 8/10
Stamme nr. 3. Dette er ikke særlig bra, og fortjener en dårlig poengsum

Rykte: 6/10
Aldri hørt navnet ditt. i det hele tatt. Verken på V14 eller forum. Ser ut som om du er ny, så et plusspoeng for å være såpass høyt oppe på v14!

Totalt: 40/60
Greit nok til å være en gråbyhore.

Opis, så Torquemada litt seint. Nestemann får rate han.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Takker for en fin tilbakemelding, Bjorni (love) Vi har vell kanskje hatt kontakt, husker deg fra v2 ja (nod)
 

DeletedUser

Guest
Torquemada
Poeng: 2.263.991
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 14.048.091 (1.)
Stamme: MyTH

Poeng: 10/10
Du leder nå med 500k-ish til Bongo, og øker fortsatt. Fantastisk.

Posisjon: 10/10
Stammemedlemmer nært, i tillegg til en god front. For ikke å snakke om masse flotte nam-nam bonuslandsbyer. Kan det bli bedre?

OD: 10/10
Rank 1 ODA og rank 5 ODD, for ikke å glemme at du er rank 1 OD. Veldig bra jobba.

Adlinger: 9/10
Du har adlet masse bonus i det siste, ja. Hvorfor det? Som du selv argumenterer med, hvem gidder å vente på at motstanderen skal adle bonusbyene for deg, for så å adle de igjen? I tillegg til dette, når du ikke adler bonus, adler du bra av fiendene dine. Keep it up!

Stamme: 10/10
Vi er jo på rank 1, med ganske solid margin. Veldig bra samhold i stammen.

Rykte: 10/10
Du er en veldig hyggelig person, og i tillegg er du den beste tw-spilleren jeg kjenner.

Totalt: 59/60
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Ja, men de er til farming. Er ikke lov å adle vanlige gråbyer.

Vanlig gråbyer kan være like farlige om fienden tar de langt inne i safelandet sitt.

Og sånn på siden, sjekket sånn nogenlunde hvor mange gråbyer Torq har adlet, og blir over 200! :eek: Er dette V14's gråbykonge?
 

DeletedUser

Guest
Vanlig gråbyer kan være like farlige om fienden tar de langt inne i safelandet sitt.

Og sånn på siden, sjekket sånn nogenlunde hvor mange gråbyer Torq har adlet, og blir over 200! :eek: Er dette V14's gråbykonge?

Selvfølgelig kan de være like farlige i fiendtlig territorum, men det rettferdiggjør ikke at det faktisk ikke er lov å adle vanlige gråbyer. Nei, det er Lemmy, selv om Torq slår han i antall.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Vanlig gråbyer kan være like farlige om fienden tar de langt inne i safelandet sitt.

Og sånn på siden, sjekket sånn nogenlunde hvor mange gråbyer Torq har adlet, og blir over 200! :eek: Er dette V14's gråbykonge?

Vel, han har adlet mange gråbyer ja. Men det skal nevnes at han også har vist ypperst kvalitet på adling av motstandere også.. Hadde han ikke gjort dette (kun adlet mindre spillere og grått) hadde det vært noe annet...
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Selvfølgelig kan de være like farlige i fiendtlig territorum, men det rettferdiggjør ikke at det faktisk ikke er lov å adle vanlige gråbyer. Nei, det er Lemmy, selv om Torq slår han i antall.

Er det ikke lov å adle vanlige gråbyer??
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Farming? hva er farming? Torq adler jo gråbyer som om de var røde byer :D Trur ressfelt er alt han bruker nu etter GM senking

Vet ikke hvordan du får det til å gå opp i opp jeg. Hvordan jeg skulle klart å adle godt over 100 byer på to uker, inkludert spillerbyer, uten å farme, er for meg helt uforståelig. Hadde det vært så enkelt å få nok gullmynter til adels, hadde nok ikke jeg adlet særlig mye mer enn alle andre som ikke farmer like mye.
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Settes pris på om enkelte begrenser spammingen til andre tråder, evnt PM, sånn at vi ikke roter til denne tråden med tullball. Vil se flere ratings av spillere, ikke en eventyrlig lang diskusjon rundt noe annet.

Takk :).
 

Lambnut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Tvutt
Poeng: 1.164.939
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 6.608.067 (9.)
Stamme: MyTH

Poeng: 8/10
Du ligger på en god 14 plass, 50k opp til neste. Det kan skifte fort både opp eller ned. Men en god prestering er det. Har økt en god del siste uka. Vil basere dette på ifra 10 til 2 plass får en 9'er. Og kun 1'st plass får en 10 :)

Posisjon: 10/10
Ligger i en god posisjon for å angripe T-H. Og virker som en trygg posisjon for å ikke bli angripet med det første av noen seriøst sort.

OD: 7/10
Helt klart gjort enn god jobb for stammen. Men vil gi deg bare 7, siden jeg har mere med mindre poeng og byer.

Adlinger: 7/10
Vil gi deg 7, her du har gjort en god del fremstøt en del adlinger av T-H så vidt eg telte og en del fra andre stammer. Økningen i poeng den siste uka er ifra barbar. Forståelig når man mister mål å angripe. God jobb, trist for oss :(

Stamme: 10/10
I trygg ledelse, du er en som har vært med å sikret den.

Rykte: 9/10
Vil gi deg 9 her, du er en som man ikke kan ta for lett på med tanke på dine erobringer og da en god del fiende byer.

Totalt: 51/60
Da blir det 51 goe poeng. Vil også gi deg litt skryt for mange dagens medaljer :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
lambnut
Poeng: 922.353
Rangering: 25
Beseirede motstandere: 4.635.879 (14.)
Stamme: RoEm

Poeng: 6/10
Du ligger på en 25 plass, ikke noe nevneverdig over dette. Men kan gå fort både opp og ned i rangering for deg, spørs aktivitet + adlinger.

Posisjon: 9/10
God posisjon, er helt klart action i bildet. Siden du har noen byer i front mot oss i MyTH. Ønsker deg videre lykke til!

OD: 8/10
Sterk ODA samt littegrann ODD. Endel nukes som reiser fra deg! ;)

Adlinger: 7/10
Helt klart gidd oss littegrann motstand, siden du har endel adlinger fra oss. Men samt så har du ganske enkle adlinger, ikke noen spesielt nevneverdige. Økning takket være barbar, men det er jo bare bra for mere byer = mere tropper!

Stamme: 6/10
Liker ikke stammen din. :) Men nokså god og sterk. Endel stamme skifting.

Rykte: 1/10
Ikke sett noe / hørt noe spesielt fra deg. Dette siden jeg er relativt fersk, kan også hende du er det? I dunno. Men om jeg hører noe så skal jeg rate deg på nytt.

Totalt: 37/60
Vil si nokså god poengscore, mtp at du ikke fikk noe for rykte! :)

See ya out there!
 
Topp