topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
haha

1. OMG virker som en glad gjeng
2. JFF grei ledelse
3. NBH grei gjeng
 

DeletedUser

Guest
1. S-A-T - vet meget lite om denne stammen... vet de har noen gode spillere, har sett de har vært litt useriøse til tider... men sterk stamme, med alle i topp 3.

2. WIC - Dette er jo da KA og BB4h, bare de beste, og mest aktive. disse har en del gode spiller og kommer nok til og være med veldig langt og kanskje helt til slutten.

3. 24/7 - vært litt små tull i det siste, når jeg har vært på ferie (A), men det er veldig mange erfarne og aktive spillere her. Har vist seg store offansive og deffansive så langt, hvordan det går videre vil vise seg.

4. AkdM - Her har vi eksperter på deff og og planlegging av angrep. disse er eksperter på planlegging av deff og, alt som skal gjøres i en aksjon. Når 24/7 og AKDM sammerbeider planleggingen av en akjson blir den altid vellykket. vertfall så langt.

5. BNP - Dette er en helt forferdelig stamme, denne kommer ikke til og klare noenting (A) desverre løyg jeg der, denne stammen består av få men veldig gode spillere, og hva de planlegger vet jeg ikke...

Resten av stammene vet jeg ikke noe om....
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Topp 20 liste 22.07.2012, 22.15:

1 S-A-T
2 WIC
3 24/7
4 AKDM
5 BNP
6 V.K
7 UFG
8 SAW
9 RoS
10 NL
11 -WM-
12 V.K.A
13 SPQR
14 SSV
15 NewEra
16 PL
17 TED
18 FRO
19 TG
20 GK
 

DeletedUser

Guest
:confused:

det er vel meningen og skrive hvordan denne ender og hvorfor :)

HM :D
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1 S-A-T Har gjort seg fortjent til plassen, men syns de har gjort et par skitne ting :p Lite offensivt fra de mot 24/7 og AKDM?
2 WIC Gjenstår å se hva disse får til, og hvordan de stiller seg ovenfor den store krigen. Regner med at det bare er rutinerte spillere her nå
3 24/7 Flinke angripere :) Utrolig god statistikk å vise til samt hyggelige og samarbeidsvillige medlemmer!
4 AKDM Egen stamme
5 BNP Grunnen til oppstarten var kanskje ikke så hyggelig, men virker som dette kan bli en god og oppegående stamme etterhvert.
6 V.K Så vidt jeg har fått med meg, så er dette rester av de på høyre siden av kartet, som byttet side av krigen? Ikke noe å si om disse
7 UFG De etterlatte fra KA, spørs hva som skjer med de nå da. Må hvertfall få til en rutinert ledelse om de skal ha en sjans
20 GK Hadde en ganske så kjepphøy sjef som sluttet rimelig fort etter uttalelsene sine.. :)
 

DeletedUser

Guest
Da trapper jeg opp med nok en liste!

1. S-A-T
De har førsteplassen og er en veldig god stamme som ser ut til kontroll, men herregud til stahet blant enkelte spillere har jeg ikke sett maken til på v11. Greit nok at dere er flinke, men flinke nok til å bryte tidligere avtaler og leke bedre enn alt og alle på grunn av førsteplassen er dere dessverre ikke. S-A-T kommer til å holde ut en lang stund til, men en dag vil det bare begynne å rakne, tror jeg.

2. WIC
Her har cleo og Håkon tatt med seg de beste fra KA, samtidig som jeg har tatt med meg de som har bidratt mest i BB4H, og vips så har vi WIC! Vi har etablert oss først og fremst i K44 som det er tydelig på kartet og det er her vi liker oss. Her i K44 så er det sol året rundt og mange steder å besøke. Dessverre så er det ikke tur/retur garranti :(

3. 24/7
Må ærlig innrømme at jeg ikke fikk det beste inntrykket av disse i starten, og jeg trodde egentlig det bare var en gjeng nybegynnere som kom til å bli adlet med en gang. MEN nå har de vist at de faktisk kan være stammen som vinner hele shiten! Hadde så og si ingen kontakt med ledelsen her før, men det viste seg å være hyggelige folk som veit hva de gjør som sitter der oppe.

4. AKDM
Vet rett og slett ikke hvorfor, men dette er en av favorittstammene mine på topp 20. Jeg har ikke hatt kontakt med dem eller fått smelt noen tropper mot dem, men jeg liker dem bare rett og slett.

5. BNP
Dette er da en stamme med minimalt medlemstall som bare viser at de vil ha inn sterke spillere og prøver å være feilfri. Her sitter Henry001 som leder akkurat som på v4 og jeg må ærlig si at jeg tror disse tar de fleste stammene på topp 20 hvis de vil. Favorittstammen min etter WIC.

6. V.K
Har ikke fått noe spesielt inntrykk av disse. Veit at de er i krig med BNP og det var kanskje ikke det lureste de kunne finne på å gjøre her inne. Sorry folkens, men tror dere kommer til å dette sakte men sikkert ut av topp 20. Men det hadde vært moro om dere kunne motbeviset meg :)

7. UFG
Veit ikke så altfor mye om denne stammen, men når jeg kikket på medlemslista så ble jeg overrasket. Mange knallgode spillere med i denne stammen, så disse kan hvertfall komme seg opp på topp 5 om de spiller kortene sine riktig. Her er Dragonlogs som jeg har hatt en del kontakt med på v11 satt opp som diplomat. Dette var egentlig en fersking som startet nylig med tw, men har lært utrolig mye på kort tid. Men han får selvfølgelig hjelp av faren sin, som er tw-spiller. Skal ikke røpe hvem dette er ;)

8. RoS
Kommer nok ikke til å holde seg lenge på topp 20, husker BB4H-tiden hvor meldingsboksen min fylte seg med søknader fra så og si alle medlemmene her. Var et par gode der som fikk komme over selvfølgelig, men uten disse gode som gikk over så tror jeg nok ikke denne stammen kommer til å vare så utrolig mye lengre.

9. SAW
Vet ingenting om disse utenom at de har forkortelsen til verdens ekleste film. Wanna play a game?

10. NL
Vet ingenting om denne stammen.

11. -WM-
Det er visst her alle badboysa og ganstershitfolka havner, alle i denne stammen er visst fjernet av tw-team. Du kødder ikke med disse her.

12. V.K.A
Akademistammen til V.K. Sorry, men en akademistamme vil ikke være nok til å slå BNP (wasntme)

13. SSV
Disse har falt skikkelig på grunn av krigen mot S-A-T. Vet ikke om denne krigen fortsatt eksisterer, men isåfall så tar det ikke lang tid før disse er borte.

14 PL
Når jeg så forkortelsen så må jeg ærlig si at jeg håpet på noe som Premier League, men det var det ikke :mad:

15 NewEra
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

16 TED
Zombieeangrep!

17 SPQR
Er ikke dette akademistammen til RoS, om jeg ikke husker feil? Heheheheheh

18 FRO
Har en magefølelse på at disse vil komme opp på topp 10 en vakker dag.

19 TG
De vil nok komme opp et par ranker om ikke lenge. Jeg liker alle stammer med få medlemmer som gjør det bra.

20 GK
Gutta krutt!
 

DeletedUser

Guest
8. RoS
Kommer nok ikke til å holde seg lenge på topp 20, husker BB4H-tiden hvor meldingsboksen min fylte seg med søknader fra så og si alle medlemmene her. Var et par gode der som fikk komme over selvfølgelig, men uten disse gode som gikk over så tror jeg nok ikke denne stammen kommer til å vare så utrolig mye lengre.

Stammen hadde stort forbedringspotensiale når jeg (vi) kom inn i ledelsen, men holdt bare til 8. plass, og etterhvert viste det seg at mangel på erfaring og aktivitet hos for mange at stammen ikke ville holde helt. Men tror noen av medlemmene her vil (hvis jeg husker riktig) vil gi motstand.

17 SPQR
Er ikke dette akademistammen til RoS, om jeg ikke husker feil? Heheheheheh

Hmm, skjønner fortsatt ikke hvordan det skjedde
 

DeletedUser

Guest
Hmm, skjønner fortsatt ikke hvordan det skjedde


Grunnen til akademistammen var vel at etter byttemergen hvor de største fra SPQR gikk opp og de minste fra RoS gikk ned, tolket lederen i SPQR det som at de da var blitt understammen. Så skjedde det bare :p
 

DeletedUser

Guest
Da trapper jeg opp med nok en liste!

3. 24/7
Må ærlig innrømme at jeg ikke fikk det beste inntrykket av disse i starten, og jeg trodde egentlig det bare var en gjeng nybegynnere som kom til å bli adlet med en gang. MEN nå har de vist at de faktisk kan være stammen som vinner hele shiten! Hadde så og si ingen kontakt med ledelsen her før, men det viste seg å være hyggelige folk som veit hva de gjør som sitter der oppe.

Mange takk.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Da trapper jeg opp med nok en liste!

4. AKDM
Vet rett og slett ikke hvorfor, men dette er en av favorittstammene mine på topp 20. Jeg har ikke hatt kontakt med dem eller fått smelt noen tropper mot dem, men jeg liker dem bare rett og slett.

Koselig å høre :)
Vi takker og bukker for en fin omtale :)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Da trapper jeg opp med nok en liste!

1. S-A-T
De har førsteplassen og er en veldig god stamme som ser ut til kontroll, men herregud til stahet blant enkelte spillere har jeg ikke sett maken til på v11. Greit nok at dere er flinke, men flinke nok til å bryte tidligere avtaler og leke bedre enn alt og alle på grunn av førsteplassen er dere dessverre ikke. S-A-T kommer til å holde ut en lang stund til, men en dag vil det bare begynne å rakne, tror jeg.

Vi brøt ingen avtaler, dere fikk jo klar beskjed flere ganger om å holde opp
Å rekrutere i vårt cluster, og likevel gjorde dere det derfor besteme oss for å avslutte Iap.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Vi brøt ingen avtaler, dere fikk jo klar beskjed flere ganger om å holde opp
Å rekrutere i vårt cluster, og likevel gjorde dere det derfor besteme oss for å avslutte Iap.

Å rekuttere i andres clustre er noe S-A-T aldri gjør?
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Sa ikke vi ikke gjorde det, men det var en del av avtalen at de ikke skulle rekrutere i vårt cluster, og spessielt ike flyktningene fra AUDIO og SSV noe dem elt klart gjorde :)
 
Topp