Søkeresultater

  1. forskningsprosjekt 001

    Jeg vil ha lekekamerater

    Siden det er eksamen om et par dager, og det er latterlig fint vær ute, tenkte jeg at jeg skulle lage meg en konto og se hva innesitterne og sengevæterne på tribalwars.no driver med for ti'a. Skuffende greier. Men jeg er håpefull! Etter å ha kosefarmet, småspeidet, loket litt rundt og...
  2. forskningsprosjekt 001

    Script for v6

    Er det bare meg eller er det veldig få script som funker på v6? Eller har det noe å gjøre med at jeg bruker googlechrome? Hvis det er pga mangelen på bueskyttere i v6, er det en lett måte man kan fikse dette på, ved å fjerne eller legge til noen formuleringer?
  3. forskningsprosjekt 001

    Nytt liv til v3

    Følte at det var på sin plass med en liten forumpost her nå. Så jeg får ta meg fri fra snipingen littegranne for å skrive et par velvalgte ord til v3, de som måtte finne interresse av v3, men mest av alt til UNI. For å begynne litt forsiktig vil jeg si at jeg beklager til kvænangen og UNI...
  4. forskningsprosjekt 001

    Funny Mails

    Alle verdener har jo en sånn. v5 kan ikke være noe dårligere? Jeg har nettopp sendt ut mine restart-mails. Tipper at mange andre har gjort det samme. Det kan jo ikke lede til noe annet enn gode ting? eller? Noen som har fått noen morsomme svar på sine restart-mails eller noen morsomme...
  5. forskningsprosjekt 001

    Nye tider, ny intervjuer

    Da er tiden kommet for å skape ny aktivitet på et dødt forum. Jeg skal fra i dag av hobbe med å få til intervjuer som vil provosere og sjokkere alle som er interresert i v3. Jeg skal snakke med listetoppene, men også med de som har gjort en stor forskjell på v3. Stammelederne som utmerket...
  6. forskningsprosjekt 001

    Hva skal dere gjøre i jula?

    Hva gjør man egentlig på lille julaften? Ingenting! Hva gjør man egentlig kl 12 på juledagen? Ingenting(bortsett fra å se askepott for 20. gang) Trenger vi julefred i denne perioden? Nei!
  7. forskningsprosjekt 001

    Krig så tidlig - Hvorfor

    Uten å vare like hyperaktiv verken på spillet eller på forumet på v4, merker jeg meg at det er populært å erklære krig mot andre stammer. Begrunnelsen til de fleste er at "de angriper en av medlemmene våre". Ok. Det er jo en grei begrunnelse... Eller? Hva er i det hele tatt poenget med en...
  8. forskningsprosjekt 001

    De mest aktive forum-brukerne

    Dette er en tråd for å hedre de mest aktive forum-brukerne(bombe:o) De mest aktive er ikke nødvendigvis de som har postet flest smarte poster eller vettuge poster, men en ting er sikkert. De har fritids. Så her er noen lister: På en klar femteplass blant de som har postet flest poster på...
  9. forskningsprosjekt 001

    En ny versjon av "bildet som forfølger meg"

    åkei. Jeg begynner å lure på om dette er en en dårlig spåk og tyskerne ler veldig godt av dette. Dere husker kanskje fadesen med den topicen jeg tidligere lagde på forumet? Den hvor jeg fikk opp et sykt bilde istedenfor: :rolleyes: Vel, ny dag nye versjoner. Denne gangen er det noe galt...
  10. forskningsprosjekt 001

    Wannabee-stammer

    Jeg gikk inn på rankinglisten og rett under meg var det en spiller fra stammen Yamato. Javel tenkte jeg, og trykket på lenken. Da var det denne flotte no-picture pofilen som møtte meg: K54 ble stiftet av -=Zanmato=- Vil du være med i stammen, send en søknad til stammens Rekruttør...
  11. forskningsprosjekt 001

    Slettede forum-tråder

    Hei! Jeg holder på med et lite prosjekt for øyeblikket og da kom jeg på en tråd jeg har laget på nettopp spørsmålsforumet før. Jeg har lagt merke til at forumet har gått gjennom en fornyelse og at alle gamle forum-tråder er slettet.(Jeg kan i det minste ikke se dem) Det jeg lurer på er...
  12. forskningsprosjekt 001

    Bildet som forfølger meg

    Kan noen si meg hvorfor forfølger meg uansett hvilken side jeg går inn på på forumet?
  13. forskningsprosjekt 001

    aktiveringskode

    Jeg startet v3 som forskningsprosjekt 001, men ombestemte meg, og la forsk 001 til sletting. Så opprettet jeg en ny account. Jeg tror dette kan ha noe med hvorfor jeg ikke får tilsendt ny aktiveringskode siden det samme skjedde på v2 når jeg startet der. Eller har det noe med laggen å...
  14. forskningsprosjekt 001

    Proft eller idiotisk?

    Vi har alle vært der... Vi har alle følt hvordan det er. Vi har alle fått de såkalte "Start opp på nytt eller jeg farmer deg mailene" Så hvam er disse mystiske, "gode" spillerene som er så høye på pæren at de sender disse mailene til alle spillere i en omkrets av 20 ruter. Foreløpig...
  15. forskningsprosjekt 001

    Yamato er dumme!

    Jeg skriver denne tråden for å vise mitt behov for å kaste dritt mot Yamato. Yamato er slemme og dumme. De driver med drittkasting, multiaccounting og hacking. Og som om ikke det var nok, driver de med familiestamming:eek: Vi er martyrer som har tenkt å dø for en sak vi tror så mye på...
  16. forskningsprosjekt 001

    Krangling TW vs Yamato, DISA E og ~SW~

    Jauda. Vi må ha en tråd som holder det gående hele veien. Den evige krangelen mellom TW og Yamato + fler. Den evige krangelen mellom TW, Yamato + fler mot moddene som faktisk prøver å holde forumet ryddig. Alle vet at uansett hvordan jeg starter denne tråden så kommer det til å ende i...
  17. forskningsprosjekt 001

    Krigserklæring

    TW erklærer krig mot Yamato 30. November 08 For to uker siden fikk vi melding om en planlagt krig mot TW. Yamato hadde samlet 2 av sine allierte for å bli poengmessig overlegne. Vi har lenge drevet en halvhjertet krig mot DISA E. Dere ka selv se på TWstats om hvordan det har gått. Etter at...
  18. forskningsprosjekt 001

    selv-adling

    Når du adler deg selv, senker du lojaliteten ned på 25 uansett da? Dette står sikkert ett eller annet sted, men jeg fant det ikke. Jeg synes å huske at noen har sagt til meg at lojaliteten synker ned til 25 med en gang du adler deg selv. Men nå ble jeg vedlig usikker siden jeg nå har fått...
  19. forskningsprosjekt 001

    vBulletin

    Hvem er dette underlige firmaet som sponser forumet?:confused: Noen som kan svare meg?
Topp