Søkeresultater

  1. Ryktebørs

    Yo! Tok meg en liten tur innom jeg, savna dere så da vet dere <33 kan noen bare orientere meg kjapt, jeg stakk mens HFO ennå var oppe og gikk. Hva skjedde? Kort fortalt. -BB-
  2. Det gikk til helvete ^^ Men uansett, jeg starta nord-vest :)

    Det gikk til helvete ^^ Men uansett, jeg starta nord-vest :)
  3. Jeg driter i v10 jeg! :D Ble overtalt til å bli med på v9, derfor har jeg mer enn nok. Du kan...

    Jeg driter i v10 jeg! :D Ble overtalt til å bli med på v9, derfor har jeg mer enn nok. Du kan forresten komme om du vil? Awaro og jeg er i ledelsen, sammen med en fra SDDN (v4) :)
  4. Tipper nok jeg driter i v4, har mer enn nok fra før! Men takk uansett. Ferien var ok, har jo...

    Tipper nok jeg driter i v4, har mer enn nok fra før! Men takk uansett. Ferien var ok, har jo vært veldig spesielt etter 22 juli.. Du da?
  5. Var litt trist å slutte, men det er vel rimelig døvt der uansett, eller? Tar det lang tid før...

    Var litt trist å slutte, men det er vel rimelig døvt der uansett, eller? Tar det lang tid før BNP vinner eller? -BB-
  6. Snipet Deg Din Noob takker for seg!

    Bra sagt! Å være i SDDN var utrolig artig, flott beskrivelse.. :) Takk for den siste... -BB-
  7. Snipet Deg Din Noob takker for seg!

    Gitt de bort til hvem? For det har seg sånn at vi er 13 kontoer, og rundt 9-10 spillere. Når 6 av de er lei, blir det litt tungt med innadling og å finne folk som kan ta over kontoer. Samtidig synes jeg ikke vi skal klage på at BNP merget seg til det. Jeg synes det er litt feigt- ja, men vi...
  8. Ryktebørs

    Her er jeg (tro det eller ei) enig med MD. Om folk "jukser" for å sende masse angrep på andre, blir det helt feil og jeg mener det kan ødelegge spillet. Når man får så mange angrep på seg, vil flere og flere slutte, og det vil også bli færre som starter igjen. Så jeg mener uansett om det er...
  9. Ryktebørsen

    Har du valgt side i krigen på v1 eller? :) -BB-
  10. Vurder en V4 spiller

    Tore på Sporet? -BB-
  11. Ryktebørs

    Og ok, skal slutte å mase mer om dette nå! :) -BB-
  12. Ryktebørs

    Hadde det vært mot deg, hadde du våknet opp med rundt 4200 angrep. Om det er småangrep for dere, håper ikke jeg at jeg er neste offer ^^ -BB-
  13. Ryktebørs

    100 angrep fordelt på 7 byer? Det er jo ikke småtteri? -BB-
  14. Ryktebørs

    Jeg kunne ikke blitt mer uenig. Jeg mener det er feigt og tegn på at de er desperate når de kjører storangrep på en liten spiller som er ny i gamet. Og dere mener fortsatt det ikke er deres skyld dere har så mange mot dere, selv om dere går inn for å utslette alt og alle som ikke er IB'ere...
  15. Ryktebørs

    De må i så fall ha mange tusen nukes å bruke, når de kan avse 100 av de mot en spiller med 7 byer? -BB-
  16. Ryktebørs

    Ryktene sier at HVIB er så frustrerte over at de ikke klarer å ta byer av fienden at de går på spillere med 50k for å endelig få noe å skryte av..? -BB-
  17. Du får ett ønske av en ånd.. Hva blir det? (TW relatert svar)

    Hadde jeg fått ett ønske, hadde det vært å få tildelt ti byer hvor gården hadde plass til 300.000 ^^ -BB-
  18. V1 Hjemmelagde Kart

    Jobber du som norsklærer ved universitet? Dette er forum på TW, ikke avsluttende eksamen, og jeg tror du fint skjønte hva jeg mente. Så du bagatelliserer hendelsen som gjorde at HVIB i dag er HVIB? For å si det sånn, om dette ikke hadde skjedd, hadde ikke jeg hatt noe i mot IB fam (selvfølgelig...
  19. V1 Hjemmelagde Kart

    Her er jeg sterkt uenig, MD. Dette er noe som har bygget seg opp over tid, jeg tror det var flere som hadde noe i mot IB, en slags aggresjon som hadde bygd seg opp over tid. For eksempel at dere tok inn HVE i familien mens de var i krig (og egentlig ikke skulle få hjelp av noen, men det er en...
Topp