Ryktebørs

DeletedUser

Guest
har du nå drukket zalo ?

altså jeg tokk 20 dråper blandet med pepsi max ?

bare for og oppretholde tråden: det ryktes at ironkiller har ca 800 k nå
 

DeletedUser

Guest
Du blandet det ut? Whew, nå ble jeg letta... Er sikkert ikke så ille da :)

Ryktes at jeg skal ha tentamen i morgen... Når jeg våkner i morgen innser jeg at hele greia var en drøm...

Snx i morgen :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det som funka for meg (var ikke prøve dagen etterpå da) var og være i stamp, ta opp et veddemål med en venn der du skal gjøre noe i bare underbuksa rett opp ifra stampen. I mitt tilfelle var det og kjøre 500 meter med moped :p. Funka fjell, sjuk i ei veke etterpå
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det som funka for meg (var ikke prøve dagen etterpå da) var og være i stamp, ta opp et veddemål med en venn der du skal gjøre noe i bare underbuksa rett opp ifra stampen. I mitt tilfelle var det og kjøre 500 meter med moped :p. Funka fjell, sjuk i ei veke etterpå

Dette SKAL jeg prøve.
 

DeletedUser

Guest
Et veldig morsomt rykte har jeg hørt:
Ryktes at RNG er veldig flinke til å sette munnkurv på medlemmene sine! Er vel ikke noe morsomt å høre medlemmene si noe imot stammen.. Kritikk er vel ikke tolerert? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at jeg er veldig smigret over alle stammeinvitasjonene jeg har fått :)
 

DeletedUser

Guest
Et veldig morsomt rykte har jeg hørt:
Ryktes at RNG er veldig flinke til å sette munnkurv på medlemmene sine! Er vel ikke noe morsomt å høre medlemmene si noe imot stammen.. Kritikk er vel ikke tolerert? :rolleyes:

Er nok sant dette :)

Kritikk.. vil heller si et forslag, så bli kastet ut av skype samtalen mitt i diskusjonen om hvorfor folk ikke får lov til å komme med forslag vist de ikke er i ledelsen i RNG :)
 

DeletedUser

Guest
Er nok sant dette :)

Kritikk.. vil heller si et forslag, så bli kastet ut av skype samtalen mitt i diskusjonen om hvorfor folk ikke får lov til å komme med forslag vist de ikke er i ledelsen i RNG :)

Hyll Hyll!
Er vel RNG sin underliggende grunn til sin suksess? Monarki uten nåde? ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
De har det hvertfall bedre enn i BOL, der Glitter er diktator.

En som ikke har gjort leksa si, hvertfall...

Om det var et diktatur i BOL, så hadde ikke stammen eksistert i dag. Vi har så mange sterke personligheter i stammen som rett og slett ikke hadde funnet seg i å tilbringe sin karriere i en stamme som drives av diktatur, så nå tar du fryktelig feil. Sjekk kildene dine før du uttaler deg neste gang, akkurat nå har du selv stelt deg i et dårlig lys med et innspill som du ikke begrunner.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Noen folk liker sånne personer, som sier hva som skal gjøres uten å si nei og så videre :)

Vist BOL er sånn, så klandrer jeg de ikke for hvordan de er. sånn er bare livet :D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
De har det hvertfall bedre enn i BOL, der Glitter er diktator.

HAHA, you made my day Mr ;). Syns den DÆR traff veeeldig, veldig, veeeeeeeeldig godt :).

akkurat nå har du selv stelt deg i et dårlig lys med et innspill som du ikke begrunner.

Selv med fåe poster på forumet, har faktisk Sindle blitt en GUD etter uttalelsen sin. Lo litt da jeg leste, bra kommentar :).

Ryktene sier at RNG begynner og vakle, er dette oppspinn eller er det noen fra RNG-leiren som kan benekte dette her?:)
 

DeletedUser

Guest
På meg virker det som om IB-siden eller dem som støtter IB har flere representanter på forum... Kan dette være grunnen til at "folk flest" støtter utsagn som går imot Alliansen? :p Om man skal trekke den linjen enda litt videre, er det teoretisk mulig at folk velger den siden nettopp fordi de er redd for å bli slaktet av flertallet? Og er det i så fall flere ting som spiller inn? Kan det tenkes at folk velger den siden fordi de ser at hetsing fra BOL ikke er på langt nær så ille som hetsing fra IB? Ryktes at IB-siden skremmer folk til å ta deres parti :rolleyes:

snowfire: Selv mener jeg at jeg har integrert meg bra i BOL, og funnet min plass. Denne plassen er å gjøre som jeg får beskjed om etter å ha stilt en masse kritiske spørsmål der jeg kan, samt å holde liv i off topicen... Sett fra mitt synspunkt :D Men vil for øvrig legge til at mange i BOL faktisk ikke hadde funnet seg i å være i en diktatorstamme. Grunnen til at Glitter som oftest får det som hun vil, er faktisk at det hun sier er veldig fornuftig ;)

Jeg er sannsynligvis av den typen som helst liker å få hva jeg skal gjøre inn med teskje... Det er da det er bra at BOL også er full av folk med initiativ og handlekraft, som alltid har noe pågående eller er klar til å sette i gang noe nytt :) Man trenger begge to - både dem som finner ut hva man skal gjøre og dem som gjør det ;)
 

DeletedUser

Guest
På meg virker det som om IB-siden eller dem som støtter IB har flere representanter på forum... Kan dette være grunnen til at "folk flest" støtter utsagn som går imot Alliansen? :p

Dette stemmer jo ikke.. BOL har jo alene flere enn oss. Og det er ikke så ofte IB/HVIB/VIKING sier noe på forumet. Altså folk fra alle stammene. Før var det bare 1-3 stk, men nå er vi kanskje rundt 5 stk. Er flere i BOL og RNG som sier noe her.

Men det er jo et dårlig argument at siden vi ser ut til å ha flere representanter, så er "folk flest" imot "alliansen". Alle kan skrive det de mener. For indirekte mener de det samme hvis de ikke sier noe :D
 

DeletedUser

Guest
Dette stemmer jo ikke.. BOL har jo alene flere enn oss. Og det er ikke så ofte IB/HVIB/VIKING sier noe på forumet. Altså folk fra alle stammene. Før var det bare 1-3 stk, men nå er vi kanskje rundt 5 stk. Er flere i BOL og RNG som sier noe her.

Men det er jo et dårlig argument at siden vi ser ut til å ha flere representanter, så er "folk flest" imot "alliansen". Alle kan skrive det de mener. For indirekte mener de det samme hvis de ikke sier noe :D

Det jeg sa var ikke at IB var flere spillere enn BOL, men det virker som om IB-siden har flere representanter på offentlig forum ;) Men så er jo det også slik det virker for meg, det kan godt være at det er sånn for alle (at det virker som det er flere motstandere enn støttespillere :p
 

DeletedUser

Guest
Det jeg sa var ikke at IB var flere spillere enn BOL, men det virker som om IB-siden har flere representanter på offentlig forum ;) Men så er jo det også slik det virker for meg, det kan godt være at det er sånn for alle (at det virker som det er flere motstandere enn støttespillere :p

Det var akkurat det jeg mente. Kanskje jeg formulerte meg feil.

Men det er feil at IB har flere representanter på off forumet. Vi har alltid vært i mindretall...
 

DeletedUser

Guest
Det var akkurat det jeg mente. Kanskje jeg formulerte meg feil.

Men det er feil at IB har flere representanter på off forumet. Vi har alltid vært i mindretall...

Hahahaha!! xD

Alltid vært i mindre tall? :p
Oh... Den var artig. :D Takk Magic! :)
 
Topp