Søkeresultater

  1. hadenmann

    Kommentarer/spørsmål til runde 8

    Jepp, kunne glatt vært dobbelt så lang
  2. hadenmann

    Kommentarer/spørsmål til runde 8

    Sovemodus, er det bare inc angrep som blir deaktivert, det jeg lurer på er, man kan logge inn å bygge/rekrutere i sovemodus?
  3. hadenmann

    JCs = RNG

    Selfølgelig har spionasje noe med saken å gjøre Dette er et krigsspill, der man spiller mot ekte mennesker, ikke en maskin, og det er klart at så lenge man kan ha spioner så har man det, sånn er det i virkeligheten. Så lenge det ikke er noe forbud (hvordan skal man kontrolere det) mot spioner...
  4. hadenmann

    Debatthjørnet!

    tribal WARS For meg personlig har dette med skifte av allianser vært positivt, har endelig fått fiender i nærheten:) Og som jeg sier i overskriften dette er et krigsspill, og så er vel dette den krigen med jevnest fordeling når det gjelder styrke. Så vist vi nå kan holde krigen i gang, så vil...
  5. hadenmann

    Erobringskart - w00tish!

    Sorry at jeg er dum, men hvor er den tråden da?:confused:
  6. hadenmann

    Erobringskart - w00tish!

    Hvor får jeg tak i dette verktøyet??
  7. hadenmann

    Uregelmessig ordkrig, newbs !

    Dette blir for dumt " din helvætes hæstkuk"
  8. hadenmann

    Felles stammeforum

    Hvor blir det av muligheten til felles stammeforum med allierte da?
  9. hadenmann

    Et trist farvell med TW

    Takk Synd at du gir deg, du er en av de som jeg har lært mye av, så takk for det, og lykke til videre. Lille hissigproppen
  10. hadenmann

    Tw-stats

    Ville nok ikke sendt passordet mitt nei
  11. hadenmann

    Hva hjelper speidere med?

    Prøv å sende et større antall speidere mellom 30 - 3000 stk alt etter størrelsen på byen, (hvis den er grå) er den rød så vil forsvarer sine speidere drepe dine hvis ikke du sender nok. PS: se på raporten om de døde
  12. hadenmann

    Gramatikk

    Og hva betyr dette? OK JEG SKAL IKKE TE'A OG ANGRIPEHAN DET ER SLEMT AV EN SOM ER MED I STAMMEN SÅ VERSEGOD FORLAT STAMMEN HAN BESTER'MER SELV OG JEG SKLAL VDERE SNILL:confused: Og dette betyr? Fikk dette i en mail, det er ikke lett å svare når man ikke er synsk
  13. hadenmann

    Forlatt Landsbyer FAQ

    Bra Meget godt sagt
  14. hadenmann

    4 eller 5 adelsmenn

    nei,har du noblet en by så har du noblet en by, hvem som eier den spiller ingen rolle. Så da er det nok best å ha den 4. adelsmannen med mye forsvar slik at den 5. dør på muren. ;)
  15. hadenmann

    julepause diskuter

    Jeg har nå tenkt å noble hardt å brutalt på julaften, er et godt gammelt krigsknep å angripe under høytider og ferier
  16. hadenmann

    ISH

    ISH = I Svarte He..... (Norsk) ISH = I Su him\her (USA)
  17. hadenmann

    4 eller 5 adelsmenn

    Takker Ok, da har jeg nok fått forklaringen på dette, takk til de som hjalp meg:)
  18. hadenmann

    4 eller 5 adelsmenn

    Kan noen gi meg en forklaring på hvorfor man av og til (føles ganske ofte) må bruke 5 adelsmenn. Har brukt 5 adels på en by neste fra samme spiller rett etterpå 4 adels. Så jeg ser ikke logikken, når forvarer har mindre poeng så bruker jeg 5, Har ogå opplevd det motsatte. Så kan noen forklare...
  19. hadenmann

    Et lite spm

    Og hvist clearingsangrepet ødelegger samlingsplassen din, hva da?
  20. hadenmann

    Hvordan endre navn på ny lansby?

    Dette er jo bare tull. ALLE vet at det må være 38 timer, ikke hør på han. 36 timer er bare sprøyt
Topp