stammen BuRn

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vi har ikke planer og krige mot noen andre enn grå byene... De har terrorisert oss lenge nok!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Newsflash: IB er i krig med BOL. Følg med i timen da gutt.

Ehm, javel? Hva mente du med det:confused: Jeg kommenterte granny sitt innlegg hvor han sa at de ikke kom til å gå til krig mot RNG, men med tanke på at nesten samtlige, spess ledelsen, er noen BOLhatere, så da dro jeg en rask konklusjon at de ville gå til krig med oss i BOL.

Kanskje du skal sette deg på fremste rad å følge med selv, paalodin..
 

DeletedUser

Guest
Syns ledelsen i RNG fortjener skryt for håndteringen av denne "krisen", det hadde vært mye lettere å følge råd eller som pabben selv sier presset fra krigshisserne/utbryteren. Men i stede stod styret i RNG for avtaler som allerede var inngått og viste hvem som har ryggrad !!!
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Fortell meg hvem i ledelsen i BuRn som er bol hatere borsett fra meg?

Vet dere i det hele tat hvem som sitter i ledelsen i BuRn?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Syns ledelsen i RNG fortjener skryt for håndteringen av denne "krisen", det hadde vært mye lettere å følge råd eller som pabben selv sier presset fra krigshisserne/utbryteren. Men i stede stod styret i RNG for avtaler som allerede var inngått og viste hvem som har ryggrad !!!

Du blander denne gangen handlet det om og få gjøre om [DA] til broderstamme og få firheten. Det angående BOL og krigs pressinga skjedde i starten av november.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dere vil ha med IB først?? IB er i krig med BOL, News flash

Jeg tror du ikke er helt med på hva jeg har kommentert litt her. Foreslår at du tar deg 5 min på å sette deg inn i de siste innleggene:)

Kan da gi deg et hint om at med "Dere" så sikter jeg til "BURN". Og for å gjøre din søken enda mindre så kan jeg si at, rent oversatt: "BURN tør ikke gå til krig mot RNG eller i det hele tatt BOL helt alene, men er avhengig av IB for å ha guts nok til å ta det valget. Newsflash? Oh yeah..
 

DeletedUser

Guest
viss en stamme dømmes på hvor ryddig stamme forumet er så er det vel forum moden i RNG som skal ha skylden siden de eneste aktive forumene var de delt med RNG :rolleyes: .
Jeg har brukt mange timer dagelig på stammen.. Men ærlig fortell meg hvordan jeg alene skal lære opp 70 spillere? Selfølgelig er ikke ting som de skulle være det var en av grunnene til at jeg tok in Black rose til stammen.
Marena du vet, nok er nok. Jeg gidder ikke krangle med RNG her også for poenget er at om RNG hadde behandla oss bedre hadde vi ikke gått ut. Uansett hva de sier er det saken, de respekterer ikke medlemmene sine og da vinner de heller ikke noen kriger. Men lykke til som stamme leder tror nok neppe at du klarer det bedre enn meg.

Leste litt gjennom tråden og fant denne.


Forige gang da noen leavet stammen, så jeg hundrevis av utalelser fra deg osv... Du var absolutt i mot det...? :jsmiley:

Artig og se hvordan du reagerer når du gjør det. Da er vel alt greit...?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg tror du ikke er helt med på hva jeg har kommentert litt her. Foreslår at du tar deg 5 min på å sette deg inn i de siste innleggene:)

Kan da gi deg et hint om at med "Dere" så sikter jeg til "BURN". Og for å gjøre din søken enda mindre så kan jeg si at, rent oversatt: "BURN tør ikke gå til krig mot RNG eller i det hele tatt BOL helt alene, men er avhengig av IB for å ha guts nok til å ta det valget. Newsflash? Oh yeah..


he he, tror du virkelig IB har noe innvirkning på om BuRn går til krig mot gamle frender eller ikke? ja ja... da skal de få all min moralske støtte ihvertfall...
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Popper nå!



eid? Hvorfor er den eid? Jeg har ingen intensjoner om å bare sitte på sidelinjen... Skal erobre V1 jeg mens dere driver med borgerkrigen deres! :jfornøyd::jtunge: :jsmiley: :jblunk:

Kanskje eid fordi det eneste du sier når det skjer noe krigs greier på v1 er poppcor ?:D Du legger opp til det selv :D
 

DeletedUser

Guest
"Noen mener at de får mye energi ut av den"

Det er ikke bare noen som mener det. Egentlig så er det faktisk fakta.

Men du får energi ut av alt du spiser da, så sååå stort er det ikke.
 

DeletedUser

Guest
folk tror man blir hypre av godteri og energidrikk men det er ikke sant det er bare fordi de tror det at de blir det!! vitenskapelig bevist av meg(har faktisk prøvd)
 

DeletedUser

Guest
Jeg også. Og det at man ikke for sove etter å ha drukket burn... Det stemmer heller ikke. Viteskapelig bevist det også. Av meg.
 
Topp