Søkeresultater

  1. MrVictor

    Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

    For at ikke faktabørsen, ryktebørsen og rykte børsen skal bli spammet ned av bitching om krigen som endelig har brutt ut, syntes jeg det var like greit å opprette en tråd om emnet. Tar forbehold om feil i hvilke parter som er med og på hvilke side, var vanskelig å finne informasjon når ble så...
  2. MrVictor

    Finnes allerede Masserekruttering

    Dette vil først være et spørsmål, for så å bli et forslag hvis det ikke allerede finnes. Derfor plasser jeg det i dette forumet. Jeg har fylt inn X antall tropper i masserekruttering-malen som nå er integrert i spillet. Tidligere, da jeg har brukt script, har ikke spillet satt inn flere...
  3. MrVictor

    Sosial sammenkomst - Norge-Slovenia

    God kveld! Er det noen som blir med på en sosial sammenkomst i Oslo-området for å se Norge-Slovenia? Siden kampen sendes på kveldstid, og mest sannsynlig på en pub/bar, er jeg redd det blir for de over 18 denne gangen. Skulle derimot noen kjenne til et sted som sender kampen og som tillater...
  4. MrVictor

    BI-spillere

    Hei. Er det noen her som studerer ved handelshøyskolen BI - Nydalen? Hadde vært morsomt om det var flere av oss.
  5. MrVictor

    Sorteringscript

    Noen som har et script som fungerer til V11? Har prøvd to stykker, men får de ikke til å fungere.
  6. MrVictor

    Pilsing

    Hvorfor har ikke TW-spillere en pub hvor de kan møtes for å pilse? Dette hadde vært utrolig koselig. I andre nettspill som jeg har vært bortpå så tar man med seg pcen og møtes over en pils. Har vært veldig sosialt og koselig. Har fungert best i Oslo/Akershus da det er flere som spiller i disse...
  7. MrVictor

    Besvart Er denne nødvendig?

    Hva er dette? Er den nødvendig eller bare forstyrrende/forvirrende? Det ligner veldig på de strekene som deler opp kontinentene. Eneste forskjellen er at denne streken ikke har noen form for funksjon som jeg kan se. Bortsett fra at den forvirrer meg ved at jeg tror jeg har kommet til et nytt...
  8. MrVictor

    Bilde

    Noen som er flinke til å mekke bilder her? Da mener jeg ordentlig mekking, og ikke legge inn en tekst over et bilde du finner på google. Hvis du ser bort ifra det ene kravet så blir jeg mer enn fornøyd med ethvert bidrag. Siden jeg ikke orker å lage et selv, eller bruke penger på at noen...
  9. MrVictor

    Videresendt, Inno Svare på søknad

    Dette vil først være et spørsmål, forså å bli et forslag hvis det ikke allerede finnes. Derfor plasser jeg det i dette forumet. Når man i dag får en søknad fra en spiller direkte til stammen, altså under "Rekruttering" i stamme-menyen, og går inn på denne søknaden så får man kun opp...
  10. MrVictor

    Diskusjon Mentorhjelp

    Hva sier dere til å starte en slags mentorhjelp for nye spillere? Etter noen år i dette spillet så har jeg skjønt at det er mange nye spillere som skulle hatt en god veileder de første månedene de spiller. Jeg tror dette vil minske frafallet på TW og få nye spillere til å holde ut litt...
  11. MrVictor

    Erobringsplanlegger

    Hello. Jeg synes det hadde vært digg om man kunne gått sammen flere stammer og erklært krig mot en/flere stammer. På den måten hadde man sluppet alle de single statestikkene på erobringsplanleggeren, og man hadde fått et bedre bilde over hele krigen, inkludert alle stammene som er med i den...
  12. MrVictor

    EASY erklærer krig!

    Det har i mange timer blitt spekulert i om EASY skal gå i krig, og på ryktebørsen har de fleste tippet at EASY skal gå i krig mot G~H~B. Jeg vil på vegne av EASY bekrefte og erklære krig mot G~H~B! Grunnen til dette er at stammemedlemmene oppe i det nordlige clusteret til EASY kun kan adle...
  13. MrVictor

    Besvart Juletre

    Jeg har fått et juletre i landsbyen min - hva er det til? På .dk har jeg til og med fått den opp til nivå 2 :-O Noen som vet hva det er til? Kan godt hende noen har spurt om det før, men jeg fant ikke noe om det under spørsmål.
  14. MrVictor

    Oversikt --> Bygninger

    Går det an å rive bygninger med dette verktøyet? Visst ikke; kan man innføre det?
  15. MrVictor

    Neste-by-knapp

    Forleden dag så satt jeg og sendte fakes på to-tre spillere, med et par millioner poeng hver, og jeg kunne jo ikke sende fakes fra samme byen, så da måtte jeg bytte til en annen by fra tid til tid. Hittil er det greit, siden vi som har premium lett kan bytte byer fra den siden vi er på. Men da...
  16. MrVictor

    Slette innlegg i en tråd

    Hvorfor er det ikke mulig å slette sitt eget innlegg i en tråd her på forumet? Det skal vel kunne gå an å lage en funksjon som greier dette. Jeg fikk nettopp infraction fordi jeg ga ros til en spiller i to innlegg. Selvfølgelig kunne jeg ha redigert det forrige innlegget mitt, men da er det...
Topp